2012-05-17, 20:05
Medlem
Jag har haft sex med en del gothbrudar, det är något särskilt, helt galet sex.

Minns särskilt två gothbrudar som jag brukade leka med back in the day, eller snarare de som lekte med mig. Gjorde dock så mycket störda grejer under sexet, men jag var 16 och de var så jävla snygga, så mitt omdöme var ju inte det bästa, dessutom var jag ofta hög och kåt när vi träffades, så man tackade och tog emot och kom tillbaks för mer

Det var åtminstone inte lika illa som satanistbruden som försökte rista in sitt namn i mitt bröst
Citera
2012-05-18, 01:09
Medlem
Kissemurras avatar
När jag tänker på Gothtjejer tänker jag på en vitmålad kvinna lite som i en skräckfilm med 80-tals aftonklänning typ som går runt Vasakyrkan som ett spöke, är det Gothbrudar? Känns som att man skulle knäcka dom mitt itu, men de är väl olika.
Citera
2012-12-03, 15:37
Medlem
DeathRockDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Jag har haft sex med en del gothbrudar, det är något särskilt, helt galet sex.

Minns särskilt två gothbrudar som jag brukade leka med back in the day, eller snarare de som lekte med mig. Gjorde dock så mycket störda grejer under sexet, men jag var 16 och de var så jävla snygga, så mitt omdöme var ju inte det bästa, dessutom var jag ofta hög och kåt när vi träffades, så man tackade och tog emot och kom tillbaks för mer

Det var åtminstone inte lika illa som satanistbruden som försökte rista in sitt namn i mitt bröst

Hahaha! fy fan! Har själv en del ärr av knivar och annat från sexakter som gått lite överstyr ^^
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in