Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Vad har de tjejerna för trosor då? Behåller de färgen bättre?
Du förstår inte vad jag menar.
Citat:
Ursprungligen postat av CountGrishnackh
Hade inte stört mig, bara bruden är het så
Du förstod mig inte heller.
Så jag tar om det för båda, Vad är hetast? En snygg beklädd gothbrud eller en Fjällräven fjortis med urtvättade mjukisbyxor?
Det handlar ju inte bara om att vara upphetsad för stunden, man ska gilla det både före och efter också, Eller ni kanske är 1 minute mans?
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Har hängt en hel del med punkare de senaste åren, bland det bästa jag gjort. Och inte bara för sexet som florerar som hälsningsfraser i punkargäng utan också för alla sköna upptåg man hittar på.
Men, det är ju sexet som diskuteras i detta forum. På sommaren blir det alltid mer sex, tycks det mig, men kanske för att punkare träffas mer utomhus än inomhus och det är lite jobbigt att sitta ute på vintern... Nåja, har legat i buskarna i ett gäng av tantolundens kolonilotter vågar jag påstå.
Edit: Som svar på TS fråga är det väl kanske egentligen så att de flesta ungdomssubkulturer innefattar sex, bara på olika sätt. Fjortisarna knulla väl också rätt friskt, men bara med varandra, och under lite mindre "uppsluppna" omständigheter än de lite "dräggigare" subkulturerna, som t.ex punkare och gothare som gärna har sex i leran bakom en bil en sommarkväll.
Punkare är riktigt kul dom med, Gillar bara inte musiken

Och tycker goth är snyggare, fast punk kan se jävla snyggt ut det också.
Haha ja tantolundens luder äro roliga dom

Jag vågade mig dit 4gånger i sommar och fyfan vad dom höll på.
Hmm är det verkligen så? Fjortisarna verkar så jävla konservativa, jag var tillsammans med en i 2 år och det var dom sämsta och mest deprimerade jävla skitåren i mitt liv.
Svartsjuka och trubbel heeeeela tiden. Sen jag började umgås med likasinnade får jag lika mycket sex när jag vill vart jag vill hur jag vill som förut när jag hade flickvän.