2011-01-22, 16:13
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Bjuder man verkligen hem folk på sin födelsedag och när det är dags att bjuda på mat så springer man och köper hämtthaimat? Inte ens en redig svensk tårta fick gästerna.
Lindas starka sida är väl inte dirket matlagning. Fredagsmys med Santa Maria tacos, fläskkorv kokad med lagerblad och plast och vi får inte glömma hennes tillredning av kyckling i BB-huset, pekar på det.
Citera
2011-01-22, 16:32
Medlem
Mythomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Lindas starka sida är väl inte dirket matlagning. Fredagsmys med Santa Maria tacos, fläskkorv kokad med lagerblad och plast och vi får inte glömma hennes tillredning av kyckling i BB-huset, pekar på det.
Och baka verkar hon inte kunna alls. Det är ju ideliga inköp av frallor, fikabröd och tårtor på närmsta kondis.
Citera
2011-01-22, 16:41
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mythomania
Och baka verkar hon inte kunna alls. Det är ju ideliga inköp av frallor, fikabröd och tårtor på närmsta kondis.

Säger som tidigare, hon kan ingenting mer än att knulla och dricka bärs.
Citera
2011-01-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Vassego madam/monsieur.

http://i52.tinypic.com/j5in9x.jpg

Är det bara jag som tycker att hon påminner om Wallace, från Wallace & Gromit på den där bilden?
Citera
2011-01-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mythomania
Var det hushållslinjen hon gick på gymnasiet?
Citera
2011-01-22, 17:25
Medlem
Analhatares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smackdown
Är det bara jag som tycker att hon påminner om Wallace, från Wallace & Gromit på den där bilden?

Hahaha, det har du fan rätt i! Hur kan man spöka ut sig sådär?
Och fick hon bara ett barnarmband av Pjotr? Fick hon inget av släkten i övrigt?
Många frågor, inga svar på hennes utlämnande nya blogg. Ingen ide´att svara heller, hon raderar mig vad än jag skriver...
Citera
2011-01-22, 18:41
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhatare
Hahaha, det har du fan rätt i! Hur kan man spöka ut sig sådär?
Och fick hon bara ett barnarmband av Pjotr? Fick hon inget av släkten i övrigt?
Många frågor, inga svar på hennes utlämnande nya blogg. Ingen ide´att svara heller, hon raderar mig vad än jag skriver...
Försök med dottern, hon har haft öppen frågestund de senaste dagarna.

http://mhofsweden.blogg.se/2011/janu...ersom-att.html

Dock ingen som har vågat ställa några frågor än.
Citera
2011-01-22, 18:45
Medlem
Citat:
Försök med dottern, hon har haft öppen frågestund de senaste dagarna.

http://mhofsweden.blogg.se/2011/janu...ersom-att.html

Dock ingen som har vågat ställa några frågor än.

Undrar hur många det är som läser hennes blogg. Det är ju knappt någon som kommenterar hennes inlägg iallafall.

Det känns som att hon kommer att bli en mini-bobby i framtiden. Det var ju trots allt han som inspirerade henne till att vilja bli frisör. Jippiiiii!
Citera
2011-01-22, 19:28
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smackdown
Det känns som att hon kommer att bli en mini-bobby i framtiden. Det var ju trots allt han som inspirerade henne till att vilja bli frisör. Jippiiiii!
Synd, för hon verkar väldigt händig. Se bara på smycket som hon hade gjort.
Citera
2011-01-22, 19:32
Medlem
Citat:
Synd, för hon verkar väldigt händig. Se bara på smycket som hon hade gjort.
Ja, jag håller med dig. Vi får alla hålla tummarna för att hon inte blir som sin mor och förstör sitt anlete. För jag tycker att Melissa är en söt tjej!
Citera
2011-01-23, 00:29
Bannlyst
Hur länge tror ni hon kommer förbli gift innan hon är otrogen första gången? Då tror jag han tar tillbaka henne. Andra gången så har han troligen förstått att hon inte är en kvinna som gillar stadiga förhållanden.
Citera
2011-01-23, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Det tror jag faktiskt inte. Jag har väldigt svårt att se hur någon skulle ägna sitt liv åt att trakassera det paret. Jag menar, de är ju absolut inte några betydande människor och har heller inte åstadkommit någonting här i livet. De ligger på gränsen att kallas för White Trash, är för jävla dumma för att inse hur patetiska de är och tror att bloggen på något sätt ska upphålla någon sorts "status" de så hårt eftersträvar. De lever i en illusion och är för blåsta för att inse det.

Kolla bara hur Linda har gått ner sig. Det är ju förjävligt att se. Människor som följer den bloggen gör nog det mest för att se hur illa det verkligen kommer att gå för henne. Se bara hur människan ser ut idag, hur hon talar och beter sig. Det är ju så tragiskt att man inte kan slita sig från att se hur det brakar käpp rätt åt helvete.

Vart har dom skrivit att det kommit in hot och trakasserier mot dom? Jag har så svårt att se hur det ska stämma med verkligheten. De överdriver sin egen betydelse och mår nog ganska dåligt över att deras verkliga liv inte på länga vägar stämmer med det liv de så gärna önskar de hade. Att hela tiden leva i förnekelse gör en människa bitter och tillslut börjar man slå ifrån sig mot allt och alla, ser kritik i det mesta och då börjar man säkert se hot och trakasserier i saker som inte ens är det. Det handlar i själva verket om att de inte längre klarar av att leva det liv de lever för tillfället.

Det allra bästa för deras del vore om de bara la ner bloggen och började leva det vanliga liv de faktiskt lever. De är som alla oss andra människor och det skulle vara så mycket bättre om de kunde acceptera det också. Bloggen har blivit ett nödvändigt ont. Det är bloggen som är deras största problem. Utan den så skulle de kunna leva!

Snälla du, paret Thelenius installerade ju en säkerhetsgrind för nåt år sen, tror du att det var för att hindra barnen eller Linda från att gå i sömnen eller

Alla kändisar som Rosing,Gynning osv osv får ta emot grova trakasserier och hot.

Det är inget nytt.

Vanligt skvaller och framförallt elakt skvaller får alla kändisar tåla

Jag skulle själv bli jävligt förbannad om jag råkade ut för rena trakasserier, skulle du själv bli glad kanske????
Senast redigerad av Snakehunter 2011-01-23 kl. 02:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in