Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Det tror jag faktiskt inte. Jag har väldigt svårt att se hur någon skulle ägna sitt liv åt att trakassera det paret. Jag menar, de är ju absolut inte några betydande människor och har heller inte åstadkommit någonting här i livet. De ligger på gränsen att kallas för White Trash, är för jävla dumma för att inse hur patetiska de är och tror att bloggen på något sätt ska upphålla någon sorts "status" de så hårt eftersträvar. De lever i en illusion och är för blåsta för att inse det.
Kolla bara hur Linda har gått ner sig. Det är ju förjävligt att se. Människor som följer den bloggen gör nog det mest för att se hur illa det verkligen kommer att gå för henne. Se bara hur människan ser ut idag, hur hon talar och beter sig. Det är ju så tragiskt att man inte kan slita sig från att se hur det brakar käpp rätt åt helvete.
Vart har dom skrivit att det kommit in hot och trakasserier mot dom? Jag har så svårt att se hur det ska stämma med verkligheten. De överdriver sin egen betydelse och mår nog ganska dåligt över att deras verkliga liv inte på länga vägar stämmer med det liv de så gärna önskar de hade. Att hela tiden leva i förnekelse gör en människa bitter och tillslut börjar man slå ifrån sig mot allt och alla, ser kritik i det mesta och då börjar man säkert se hot och trakasserier i saker som inte ens är det. Det handlar i själva verket om att de inte längre klarar av att leva det liv de lever för tillfället.
Det allra bästa för deras del vore om de bara la ner bloggen och började leva det vanliga liv de faktiskt lever. De är som alla oss andra människor och det skulle vara så mycket bättre om de kunde acceptera det också. Bloggen har blivit ett nödvändigt ont. Det är bloggen som är deras största problem. Utan den så skulle de kunna leva!
Snälla du, paret Thelenius installerade ju en säkerhetsgrind för nåt år sen, tror du att det var för att hindra barnen eller Linda från att gå i sömnen eller
Alla kändisar som Rosing,Gynning osv osv får ta emot grova trakasserier och hot.
Det är inget nytt.
Vanligt skvaller och framförallt elakt skvaller får alla kändisar tåla
Jag skulle själv bli jävligt förbannad om jag råkade ut för rena trakasserier, skulle du själv bli glad kanske????