Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-03, 15:29
Medlem
larceny666s avatar
Är Flashback på väg utför? Dom senaste månaderna tycker jag mig märkt en nedgång i underlaget i posterna. Känns som att moderatorerna inte riktigt hänger med bland alla mindre begåvade människor som registrerar sig.

Nån mer som reagerat som jag?
Citera
2009-10-03, 15:34
Medlem
Nä, det är väl lika trolligt som vanligt
Citera
2009-10-03, 15:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Enligt admin blåser förändringens vindar över forumet och precis som i det verkliga livet upplevs förändringar både positivt och negativt av människor

https://www.flashback.org/showthread.php?t=1011393
Citera
2009-10-03, 15:57
Medlem
The Crashs avatar
Har ingen aning om vad du pratar om. Har varit reggad sedan -06 och det är ingen som helst förändring förutom att det senaste året har jag postat 3 200 inlägg.
Citera
2009-10-03, 16:06
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larceny666
Är Flashback på väg utför? Dom senaste månaderna tycker jag mig märkt en nedgång i underlaget i posterna. Känns som att moderatorerna inte riktigt hänger med bland alla mindre begåvade människor som registrerar sig.

Det är väl inte du rätt person att avgöra? Själv har du ju inte hängt med särskilt länge. Att det skulle bero på undermålig moderering eller lägre kvalitet på inläggen har inte jag heller märkt av.
Citera
2009-10-03, 16:13
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Det är väl inte du rätt person att avgöra? Själv har du ju inte hängt med särskilt länge. Att det skulle bero på undermålig moderering eller lägre kvalitet på inläggen har inte jag heller märkt av.

Bara för att det nuvarande kontot han eller hon använder är registrerat i år behöver ju inte betyda att han eller hon inte har varit medlem innan med ett annat konto.
Citera
2009-10-03, 16:41
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larceny666

Ja, ≥1 grek: Går det utför för Flashback? (2006)
Citera
2009-10-03, 18:25
Medlem
Babsies avatar
Känns som att sådana här trådar dyker upp 2-3 ggr. per år...
Möjligtvis att det brukar vara lite sämre kvalité under sommaren, men om du jämför med de trådar som ligger i arkivet så ska du se att de flesta forumdelar håller en betydligt högre standard än vad de gjorde förr...
Citera
2009-10-03, 19:16
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babsie
Känns som att sådana här trådar dyker upp 2-3 ggr. per år...
Möjligtvis att det brukar vara lite sämre kvalité under sommaren, men om du jämför med de trådar som ligger i arkivet så ska du se att de flesta forumdelar håller en betydligt högre standard än vad de gjorde förr...
Detta är bevis på att evolutionen finns. Folk blir sämre och sämre för varje år som går.

Eller så är det för att fler minderåriga hittar hit Men detta kommer vi aldrig veta exakt då det ej finns någon statisktik på åldern på flashback.
Citera
2009-10-03, 19:19
Moderator
Ruskigbusss avatar
Det har alltid varit bättre förr ....

Till exempel: https://www.flashback.org/showthread.php?t=187862
Citera
2009-10-03, 20:31
Medlem
Zeimines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss