2009-10-03, 14:49
Medlem
mpgs avatar
Operativsystem (2000, Xp, Vista, Win7): Windows XP 32 bit
Service Pack: SP 3
Antivirus: AVG Free Edition
Brandvgg: Ingen
Mrkesdator eller sjlvbyggd: Ombyggd mrkesdator
Program som du har problem med, ange version: World of Warcraft 3.0.

Problembeskrivning: Detta r inte bara problem med WoW, utan ven ngot annat som fr min dator att hnga sig nr jag inte har ngot
grafik krvande igng ssom just WoW eller Heroes of Newerth t.ex.
Felmeddelande: I wow fr jag "wow error 134 failed to read file" och i windows fr jag "screen tear"... fast d har den som sagt hngt sig och man kan inte gra ngonting.
Ibland frekommer ven problem med ljudet d det kan lta som ngon 8 bitars bomb sprngs.

Frskt hittills: Ja jag har vl uppgraderas de flesta drivrutiner, tagit ut och satt in RAM minnen, tagit bort bryggan mellan
mina ATI HD8750, tagit ut ett av de tv grafikkorten, krt diverse mem-test och HDD-test. Postat p wow-eus forum.

Jag har Intel Core 2 Duo CPU 3.00GHz, ATI HD8750, 3 gig ram och moderkortet Asus P5Q Pro.
Citera
2009-10-03, 14:59
Medlem
[Strange Days]s avatar
Finns en stor WoW-trd i spelforumet fr support och diskussion:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=881534
Citera
2009-10-03, 15:29
Medlem
mpgs avatar
Problemet grundar sig inte i wow utan r nog lite djupare n s, jag tror bara att man kan se problemet tydligare. Men jag kan vl omformulera om du vill, varfr hnger min dator sig nr den r i windows utan ngot pfrestning p grafikkortet?
Citera
2009-10-03, 15:32
Medlem
[Strange Days]s avatar
Troligtvis s r det ngon process som strular/suger kraft.

Har du kollat i processhanteraren hur det r med belastningen?
Kolla ven i Hndelseloggen/Event Viewer och se om det finns ngra skumma system-felmeddelanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in