2018-06-16, 15:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Det är väl en helt ok snorre men väldigt smal.

Nej, den är inte smal.

Den tillhör de översta 30 % gällande omkrets, och topp 10 % i längd. Den är alltså både grövre och längre än medelkuken. Se min länkade sida Mr Average, där du finner vetenskaplig statistik.

Det är proportionen mellan längd och omkrets som kan göra att den ser lite långsmal ut. Själv tycker jag det är estetiskt.

Du påstår själv att du har 15 cm omkrets slak. Upp till bevis nu, och lägg upp en bild. Det är nämligen en promille av männen som har det måttet...
Senast redigerad av WordWarrior 2018-06-16 kl. 15:49.
Citera
2018-06-16, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, den är inte smal.

Den tillhör de översta 30 % gällande omkrets, och topp 10 % i längd. Den är alltså både grövre och längre än medelkuken. Se min länkade sida Mr Average, där du finner vetenskaplig statistik.

Det är proportionen mellan längd och omkrets som kan göra att den ser lite långsmal ut. Själv tycker jag det är estetiskt.

Du påstår själv att du har 15 cm omkrets slak. Upp till bevis nu, och lägg upp en bild. Det är nämligen en promille av männen som har det måttet...

Haha där går min gräns jag har skickat kukbilder på fyllan men att slänga upp snorren på Flashback nej nej
Citera
2018-06-16, 23:29
Medlem
Vilken rolig tråd! Mitt bästa ligg var med kuk som var 23/17 cm. Dels för att den var så grov att den töjde på rätt sätt -klitoris har ett slags skänklar som når ner runt slidöppningen - och längden var ju fantastiskt upphetsande både visuellt och att bearbeta oralt. Givetvis spelade det in att kukens chaufför förstod att han inte kunde stånga sig in med full fart, men rida gick hur bra som helst hela vägen. Jag är nog medeltrång för den som undrar, det går inte att få in en fistad näve
Generellt tycker jag grovleken är viktigare än längden, men blir den för kort får man lätt problem med att den slinker ut ideligen. Det är lite trist och inte så upphetsande att hålla igen på rörelserna för att den lille snoppen ska hållas på plats...
Citera
2018-06-17, 11:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentsmamma
Vilken rolig tråd! Mitt bästa ligg var med kuk som var 23/17 cm. Dels för att den var så grov att den töjde på rätt sätt -klitoris har ett slags skänklar som når ner runt slidöppningen - och längden var ju fantastiskt upphetsande både visuellt och att bearbeta oralt. Givetvis spelade det in att kukens chaufför förstod att han inte kunde stånga sig in med full fart, men rida gick hur bra som helst hela vägen. Jag är nog medeltrång för den som undrar, det går inte att få in en fistad näve
Generellt tycker jag grovleken är viktigare än längden, men blir den för kort får man lätt problem med att den slinker ut ideligen. Det är lite trist och inte så upphetsande att hålla igen på rörelserna för att den lille snoppen ska hållas på plats...

1. Sannolikheten att du träffat på en kuk med den omkretsen och längden är ungefär en på miljonen.

2. Du får inte in 17 cm omkrets i munnen om du inte är oerhört stor i käften.

3. Nyttan med en mycket stor kuk är starkt ifrågasatt av många kvinnor.

Visst, den kanske var stor, men inte så stor. Visst, du kanske gillar enorma kukar, men det gäller inte de flesta.

I call bullshit and feminist cock shaming...
Citera
2018-06-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
1. Sannolikheten att du träffat på en kuk med den omkretsen och längden är ungefär en på miljonen.

2. Du får inte in 17 cm omkrets i munnen om du inte är oerhört stor i käften.

3. Nyttan med en mycket stor kuk är starkt ifrågasatt av många kvinnor.

Visst, den kanske var stor, men inte så stor. Visst, du kanske gillar enorma kukar, men det gäller inte de flesta.

I call bullshit and feminist cock shaming...
Du är bara avundsjuk, erkänn... 😁 Slidan är som sagt töjbar, 17 cm vid roten är inte på något vis så konstigt som du tror. Varför tror du att oralsex med en kuk av de måtten skulle vara omöjligt? Get out there och skaffa lite erfarenhet 😏
Citera
2018-06-17, 13:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du är bara avundsjuk, erkänn... 😁 Slidan är som sagt töjbar, 17 cm vid roten är inte på något vis så konstigt som du tror. Varför tror du att oralsex med en kuk av de måtten skulle vara omöjligt? Get out there och skaffa lite erfarenhet 😏

Fria fantasier från din sida. Kolla på vetenskaplig fördelning av kukstorlekar avseende längd (bone pressed erect), samt omkrets (girth) på sidan jag länkade tidigare. En tum = 2,54 cm.

Det finns kanske några dussin sådana personer i hela Europa. Ofta då beroende på en sjuklig förändring. Gå ut och skaffa dig ett ögonmått på byggvaruhuset... De kostar inte så mycket.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-06-17 kl. 13:50.
Citera
2018-06-17, 14:03
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:

En sån där tub med Gilette raklödder är ~18cm i omkrets. Testa att få in den i munnen. Efter en bit tar i alla fall mina hörntänder emot!
Sedan, mäta vid Roten.. nu vet jag inte hur hårt du trycker på väg in, men rotomkretsen säger tämligen lite. Mät mitt på, alternativt mät på ett par ställen och ta medelvärdet.
Citera
2018-06-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
En sån där tub med Gilette raklödder är ~18cm i omkrets. Testa att få in den i munnen. Efter en bit tar i alla fall mina hörntänder emot!
Sedan, mäta vid Roten.. nu vet jag inte hur hårt du trycker på väg in, men rotomkretsen säger tämligen lite. Mät mitt på, alternativt mät på ett par ställen och ta medelvärdet.
Ja inte slukar man den hel precis, man får såklart byta taktik. Vet inte hur mannen i fråga fått fram måtten men jag har i alla fall aldrig sett nåt liknande och köper utan vidare de måtten. Vem vet, han kanske hade nån abnorm avvikelse eller om man kan fixa sånt på kirurgisk väg... fast det tror jag inte, sånt borde synas tycker jag.
Citera
2018-06-30, 08:28
Medlem
Drullknulls avatar
Hör ni pojkar! Mäter ni era penisar rätt?

"Men det väldigt många glömmer är hur oerhört viktigt det är på vilket sätt man mäter sin penis och på vilket sätt mätningen har utförts i en viss studie".

Korrekt sätt att mäta din penis på

Längd
  • None Bone Pressed Erect Length (NBPEL)
  • Bone Pressed Erect Length (BPEL)
  • None Bone Pressed Flaccid Stretched Length (NBPFSL)
  • Bone Pressed Flaccid Stretched Length (BPFSL)

Omkrets
  • Middle Shaft Erect Girth (MSEG)
  • Base Shaft Erect Girth (BSEG)
  • Erect Girth (EG)

Det är dags att ni blir lite mer seriösa i denna viktiga fråga.
Citera
2018-06-30, 22:58
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Hör ni pojkar! Mäter ni era penisar rätt?

"Men det väldigt många glömmer är hur oerhört viktigt det är på vilket sätt man mäter sin penis och på vilket sätt mätningen har utförts i en viss studie".

Korrekt sätt att mäta din penis på

Längd
  • None Bone Pressed Erect Length (NBPEL)
  • Bone Pressed Erect Length (BPEL)
  • None Bone Pressed Flaccid Stretched Length (NBPFSL)
  • Bone Pressed Flaccid Stretched Length (BPFSL)

Omkrets
  • Middle Shaft Erect Girth (MSEG)
  • Base Shaft Erect Girth (BSEG)
  • Erect Girth (EG)

Det är dags att ni blir lite mer seriösa i denna viktiga fråga.
Min inre standardiserings-fetishist applåderar det här
Citera
2018-07-04, 18:50
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Tycker ni tjejer att 15cm är lagomt? Eller ska man ha 20-25cm? Svara ärligt nu.
Citera
2018-07-04, 20:38
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Giza skrev tidigare att i omkrets var 11cm för litet, 12cm perfekt och 13cm för stort.

Då undrar jag hur många tjejer där ute som verkligen kan känna en sådan skillnad på någon centimeter?
Har Giza en überkänslig fitta?
Visst kan tjejer känna skillnad på olika grovlek.
En tjej som jag hade knullat några månader vid alla möjliga tidpunkter på dygnet pep en gång efter morgonpsalmen förtjust, men lätt rodnande, att "Den är större på morgonen."
Nu stämmer det här förstås, då man ackumulerar testosteron på natten, vilket bl a ger upphov till morgonståndet, men det var inte många millimeter hon kunde känna skillnad på.
Det kan förstås ha spelat in att min storlek är en bit över medel. Det kan nog vara svårare att känna t o m centimetrar vid så liten omkrets som 12 cm.

Jag är fortfarande rätt fascinerad över att hon hade så pass till analytisk förmåga att hon kunde observera sambandet för storleksvariationerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in