2017-05-29, 21:38
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Eller en fet pistol, sägs vara bra kukförlängare det också

Jag säger bara som baddest motherfucker:

David Allan Coe - Linda Lovelace:
https://www.youtube.com/watch?v=pdFvMykixrU

^^ Now it ain't that my dick is so goddamn big, it's just that I know how to use it!

Hahaha tack för den härliga dängan. Har den på repeat just nu!
Citera
2017-05-29, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arouint
Byt rubrik till "Normal kuk, ska jag ge upp på livet" nu har du även svaret, så nej du behöver inte ge upp på livet.

13cm är inte stor, men det klassas inte heller som liten då den ingår i medianen för svensk befolkning, eller generellt i Europa även.

12,5 cm och 13 cm om jag trycker i med linjal, vilket jag inte kan göra för evigt.
Citera
2017-05-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
De senaste två liggen var inte bra.

Vid den första märkte jag en konstig nedstämdhet eller ledsen ansikte på tjejen, dock sa hon aldrig något för att göra mig ledsen. Men man märkte att hon inte var glad. Hon förväntade sig typ en 20 cm:are

vid den senaste ligget som var med en helt annan tjej hände något skumt, jag kunde inte hålla kvar erektionen, och jag hade inte kommit vilket resulterade i endast avsugning och lite ridning sittande på en soffa. Tjejen var kåt och jag med, men eftersom min kuk var död så avslutade vi och chillade bara.

detta var 1 år sedan mitt senaste ligg, nu känn allt fukced up

Ta det lungt. Kan garantera att vi med 20+ något har fått känna på fittor som inte ens känns något. Som att stoppa kuken i en hink med vart vatten. Klart att kuken vissnar. Det hjälper inte heller om bitchen frågar vad som är fel.
13 cm är helt ok. Det är porrskadade män och kvinnor som tror att det finns 35 cm ballar där ute.
Citera
2017-05-29, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Köp en stor bil så kommer det att kännas lite bättre.

Var det så du skaffade flickvän lilla gubben?
Citera
2017-05-29, 21:43
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakenutavbajs
Var det så du skaffade flickvän lilla gubben?

Mer än vad du får, din cherry pop.
Citera
2017-05-29, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Ta det lungt. Kan garantera att vi med 20+ något har fått känna på fittor som inte ens känns något. Som att stoppa kuken i en hink med vart vatten. Klart att kuken vissnar. Det hjälper inte heller om bitchen frågar vad som är fel.
13 cm är helt ok. Det är porrskadade män och kvinnor som tror att det finns 35 cm ballar där ute.

är du jugge?

Jag är jugge och tycker att min kuk är liten, däremot är min biologiska bror en monster där nedanför typ 20 cm, och han är kortare än mig. Samt har jag en till lillebror som är längst i familjen typ 180 cm något och har en 14 cm lång kuk.

farsan är ungefär stor som mig.
Citera
2017-05-29, 21:44
Medlem
LinzLuss avatar
Citat:
tack för uppmuntran, dock måste jag fråga. Pratar du om egen erfarenhet eller är du en big dick motherfucker, för att få råd av personer som inte vet hur det känns att ha en liten kuk är lite vagt.

"tyvärr" är jag en väl en "big dick motherfucker".
Grejen är att flera tjejer jag träffat har blivit mer rädda, än tända, så även om du nu tänker att jag är en otacksam jävla idiot så har jag under vissa tillfällen tänkt att en mindre kuk skulle vara bättre.Det har hänt tjejerna får ont istället, och jag kan inte köra hur hårt jag vill.
Kompis, det finns värre saker än att ha en liten kuk. Du ska kanske dock inte träffa porrskadade tjejer som bara MÅSTE HA EN STOR KUK!!!
Citera
2017-05-29, 21:45
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
De senaste två liggen var inte bra.

Vid den första märkte jag en konstig nedstämdhet eller ledsen ansikte på tjejen, dock sa hon aldrig något för att göra mig ledsen. Men man märkte att hon inte var glad. Hon förväntade sig typ en 20 cm:are

vid den senaste ligget som var med en helt annan tjej hände något skumt, jag kunde inte hålla kvar erektionen, och jag hade inte kommit vilket resulterade i endast avsugning och lite ridning sittande på en soffa. Tjejen var kåt och jag med, men eftersom min kuk var död så avslutade vi och chillade bara.

detta var 1 år sedan mitt senaste ligg, nu känn allt fukced up

Min egen är inte mycket större än din (fast min är jävligt snygg).
Det som gör mig till Guds Gåva Till Kvinnan är att jag är charmig, dynamisk, lyhörd, självsäker och anser att fitta är den största triangeln i kostcirkeln.
Skall man ta till ett riktigt flashback-argument så har du större chans på 2:an också.
Citera
2017-05-29, 21:45
Medlem
LinzLuss avatar
Citat:
är du jugge?

Jag är jugge och tycker att min kuk är liten, däremot är min biologiska bror en monster där nedanför typ 20 cm, och han är kortare än mig. Samt har jag en till lillebror som är längst i familjen typ 180 cm något och har en 14 cm lång kuk.

farsan är ungefär stor som mig.

Är det bara jag eller är det lite creepy att du vet exakt hur stor balle dina familjemedlemmar har.
Citera
2017-05-29, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
"tyvärr" är jag en väl en "big dick motherfucker".
Grejen är att flera tjejer jag träffat har blivit mer rädda, än tända, så även om du nu tänker att jag är en otacksam jävla idiot så har jag under vissa tillfällen tänkt att en mindre kuk skulle vara bättre.Det har hänt tjejerna får ont istället, och jag kan inte köra hur hårt jag vill.
Kompis, det finns värre saker än att ha en liten kuk. Du ska kanske dock inte träffa porrskadade tjejer som bara MÅSTE HA EN STOR KUK!!!

Nej tycker inte att du är en jävel, dock så är alla tjejer idag porrskadade, även de som är tysta, blyga och pappas lilla dotter vill ha en stor kuk.
Citera
2017-05-29, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
Är det bara jag eller är det lite creepy att du vet exakt hur stor balle dina familjemedlemmar har.

vad tror du?

Du tror inte jag har gått först till familjen för min dick depression, speciellt till farsan och sedan till mina bröder. Innan jag valde att skriva om detta på Flashback.

Hursomhelst så säger de att storleken spelar inte roll utan "tekniken". Är tveksam angående detta, då min farsa är inte stor men har haft riktigt många tjejer i sitt liv, finns bilder i fotoalbum etc för att backa upp detta. Dock snackar vi om 70-talet och 80 90 talet.
Citera
2017-05-29, 21:55
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
okej, så du menar att jag ska begå självmord?

får mixade vibbar av låten och din kommentar.
Jag har typ något större penis än vad du har, och när jag knullar honorna så både njuter de och stönar på. Det viktiga är att fittan är fuktig, eller så får du se till att olja upp den med något bra glidmedel, sen är det bara att köra på.

Du verkar vara en mesig betahanne med dåligt självförtroende, en sån där tönt som bryr dig jävligt mycket om vad andra tycker, varför? Alternativt så är du bara en aspergare som saknar humor.

Dessutom är det överskattat med stor kuk om du frågar mig. Bara negrer med deras våldtäktskukar som måste kompensera med deras stora kukar pga att de saknar hjärnceller. Väldigt ovanligt att någon brud lyckas suga av dig deepthroat, såvida de inte är Heather Brooke (alltså hon; bästa kuksugerskan på internetz!). Du får inte heller in den i hela fittan och sällan i röven heller för den delen.

Varför vill du ha stor kuk? Varför detta mindervärdeskomplex liksom? Satsa på att förbättra dig själv mentalt och fysiskt istället, typ gymma, läs böcker, spela schack eller gör något vettigt istället för att gå omkring och må dåligt över att du har liten balle. Bara tjejer som beter sig så där deprimerade över deras oändliga mindervärdeskomplex. Sluta bete dig som en kvinna och man up, dawg,

Ditt problem är att du har för lågt testosteron, inte för liten kuk. Testosteron boostar självförtroendet. Säga vad man vill om negrer, de är jävligt korkade liksom, men självförtroende kan man inte påstå att de saknar i alla fall (negrer = mycket testosteron).

Så om du ändå funderar på att ta livet av dig så tycker jag att du borde pröva att knapra anabala. Själv har jag inget behov av steroider så sett, behöver snarare sänka mina testosteronhalter, men DHT-varianten av testosteron är den primära självförtroendeboostaren om jag har förstått det rätt (dock är det DHT som ger mest biverkningar, så du får vara lite försiktig där).

Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Hahaha tack för den härliga dängan. Har den på repeat just nu!
Eller hur, bra skit! Äkta white trash musik
Senast redigerad av EliasAlucard 2017-05-29 kl. 22:11. Anledning: Brooke, inte Hunter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in