2011-05-17, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
tajta som ett grodarsle

Klockrent!
Citera
2011-05-17, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
mrolson:

Du har gjort en helt korrekt iaktagelse, stora fittor tarvar stora kukar. Naturligtvis är det lättare att säga att killen har en liten kuk (fast han med största sannolikhet är normalutrustad) än att erkänna inför sig själv att man har en fitta som är modell större.

Lite kul är det när tjejer påstår att de är tajta som ett grodarsle mellan benen, men ändå behöver ha en kuk med en omkrets som en coca-colaburk för att känna sig uppfyllda...

Allt detta gnäll om kukstorlekar hade varit mkt mindre om tjejerna skötte sina knipövningar varje dag.. o det gäller även dem som inte fött barn..
Svarar tjejer på din fråga kommer dom säga:

"Jag är tjej och håller absolut inte med. Jag har alltid överskattat kukar under 23 cm och är ej slapp! Du vet, det känns nästan ingenting med små penigar och jag vill känna mig mycket uppfylld och det känns mer porrigt med stora kukar. Det är killar som ska vara oroliga för sina små kukar, inte vårt problem.

More cocks!"
Senast redigerad av zyxos 2011-05-17 kl. 20:02.
Citera
2011-05-17, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Svarar tjejer på din fråga kommer dom säga:

"Jag är tjej och håller absolut inte med. Jag har alltid överskattat kukar under 23 cm och är ej slapp! Du vet, det känns nästan ingenting med små penigar och jag vill känna mig mycket uppfylld och det känns mer porrigt med stora kukar. Det är killar som ska vara oroliga för sina små kukar, inte vårt problem.

More cocks!"

Att man känner sig MER uppfylld av stora kukar är ju ganska så uppenbart... men sen behöver man ju inte nödvändigtvis tycka att det är skönast!!
Jag vet att jag sagt att jag tycker stora är skönare, och jag håller fast vid det, och om det innebär att jag har en slappare fitta then so be it, vissa män har små kukar, jag har större fitta, man kan inte få allt man ber om här i livet!
Men med det sagt så måste jag ju också tillägga att även 16cm kan vara tillräckligt, det mesta beror ju på teknik , hur mycket man kniper/slappnar av etc!
Citera
2011-05-17, 22:00
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Vet inte om du hittade bilden men oavsett har jag inte någon liten penis (som om det skulle spela någon roll). Det jag stör mig på, och anledningen till att jag skriver i så här många kukstorleks trådar är att jag irriterar mig på hela debatten.

Det är som om att det är en självklarhet att killar ska ha en stor kuk, och som att just det är viktigast i världen. Man tänker inte på att varje kille är skapt som han är och inte kan påverka sin kukstorlek det minsta. En kille med liten kuk har helt enkelt "låg status".

Det sjuka är att många tjejer helt öppet kan gå och kräva av killar att dom ska vara stora och snacka skit om dom som inte är det, och det som är ännu sjukare är att vi killar inte gör något åt saken utan accepterar att tjejer gör såhär mot oss och våra bröder. Och om nu någon kille skulle våga öppna käften och säga emot så kommer det genast en massa wannabe-big-dicks som dig och säger "haru liten kuk eller?"/något annat korkat. Är väll inte så jävla konstigt att folk mår dåligt.

Varför inte vända på steken istället. Tjejer som tycker att normala killar är för små är inte normala själva utan helt enkelt för slappa. Tjejer kan dock till skillnad från oss killar göra något åt saken både med enkla muskel knipningar och bra mycket mindre riskfylda och effektiva operationer än vad som finns tillgängligt för oss killar.

Så, därför tycker jag att sladderfitta är en väldigt precis och passande term för tjejer som vill ha stora kukar. Anledningen att dom ens kan få in dessa stora kukar är ju jusst pga att dom är sladdriga där nere.

Synd bara att det inte finns något effektivt sätt att se vilka tjejer som är sladdermöss och inte innan någon stackare blivit tvungen att kasta varmkorven i tågtunneln.

Dock tycker jag att vi killar efter one night stands också ska kunna ringa varandra och säga "Hon är en jävla sladderfitta, STAY AWAY" precis som tjejer ringer varandra och säger "Han har en liten kuk". På det sättet skulle vi kunna varna varandra och med tiden minska den genetiska avkomman från dessa sladdermöss.

Får ta tillbaka det jag sa, antog att du hade "liten penis-komplex" eftersom du verkade så frustrerad och gick till personangrepp och tog till med förolämpningar som "sladderfitta".

Givetvis har du helt rätt i det du säger även om jag inte håller med om att en tjej nödvändigtvis måste vara slapp för att hon "får in" en kuk av modell större då kvinnor, slappa som tajta, faktiskt klarar av att pressa ut en liten ungjävel genom det hålet och jag har aldrig beskådat en man med en kuk utav sådana proportioner.
Citera
2011-05-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissSaara
Att man känner sig MER uppfylld av stora kukar är ju ganska så uppenbart... men sen behöver man ju inte nödvändigtvis tycka att det är skönast!!
Jag vet att jag sagt att jag tycker stora är skönare, och jag håller fast vid det, och om det innebär att jag har en slappare fitta then so be it, vissa män har små kukar, jag har större fitta, man kan inte få allt man ber om här i livet!
Men med det sagt så måste jag ju också tillägga att även 16cm kan vara tillräckligt, det mesta beror ju på teknik , hur mycket man kniper/slappnar av etc!

Självklart har du rätt i att vi inte alla passar till varandra, men det jag stör mig på är att du tar något som redan är över medel (16 cm) och säger att "det kan vara tillräckligt" som om att vara över medel inte redan vore tillräckligt nog eller att 16 cm skulle vara litet.

Sedan om man tittar på det du skrivit tidigare, att 22-23 cm och 16-17 cm i omkrets är det perfekta får mig också att tro att du är oseriös/trollar. Självklart finns det några individer med penisar av dessa proportioner. Kanske några hundra i hela sverige. Men chansen att du träffat någon av dessa män är ungefär 0.001% stor, dvs att du med 99.999% sannolikhet ljuger eller helt enkelt blivit grovt lurad av någon som mäter längden från rövhålet och omkretsen runt låret.

Skriv istället: "Knappt ens en stor kuk över medel kan tillfredsställa mig." Så kommer du närmare sanningen.
Citera
2011-05-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Förklara för mig som inte fattar ett jota av vad det där betyder

Thunders place är världens största forum med fokus på penisförstoring.

Clamping är en extremt riskfylld teknik för att öka omkretsen genom att strypa syretillförseln till kuken och få den att tvingas växa till för att tåla påfrestningen. Finns dokumentation att det har lett till sterilitet och i värsta fall amputation men de flesta som är riktigt grova på thunders place håller på med denna teknik och har gjort det i många år.
Citera
2011-05-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warpfreak
Thunders place är världens största forum med fokus på penisförstoring.

Clamping är en extremt riskfylld teknik för att öka omkretsen genom att strypa syretillförseln till kuken och få den att tvingas växa till för att tåla påfrestningen. Finns dokumentation att det har lett till sterilitet och i värsta fall amputation men de flesta som är riktigt grova på thunders place håller på med denna teknik och har gjort det i många år.
På vilket sätt kan det leda till sterilitet? Man stryper väl knappast pungen?
Citera
2011-05-17, 23:57
Medlem
Att åka på e liten kuk e som å få ett slag ansiktet
Borde finnas varningsskyltar på sådana killar!
Citera
2011-05-18, 00:04
Medlem
tallmisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Och sedan till alla experter som ser kukar på över 15 cm omkrets överallt.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_circum_percentile.svg

Där är en pålitlig chart över medelomkrets.

1% av alla killar har en omkrets på 15 cm.

0.1% av alla killar har en omkrets på 16 cm.

Mer än 16 cm är så otroligt ovanligt att det inte ens är intressant att diskutera. Majoriteten av alla porrstjärnor har en omkrets på MINDRE ÄN 15 cm. Tror medlet låg på 14 cm omkrets och 18 i längd eller så.
Den där lär ju fan inte stämma. Min snewp känns inge spec och den lirar väldigt nära 16cm i givakt runt om centrum, roten är minst 16. eller ptja, man kan ju va 1 in a thousand
Citera
2011-05-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladysandra
Att åka på e liten kuk e som å få ett slag ansiktet
Borde finnas varningsskyltar på sådana killar!

Ahh, tack för att du bevisade min poäng. Du kan sladdra vidare någon annanstans nu
Citera
2011-05-18, 00:09
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnut
På vilket sätt kan det leda till sterilitet? Man stryper väl knappast pungen?
Ingen aning om man faktiskt gör det men det beror ju på var man stryper tillförseln. Om man klämmer åt 'huvudingången' dvs både pungen och kuken får syrebrist, eller om man gör det framför pungen och då bara klämmer åt blodet för kuken.
Citera
2011-05-18, 00:11
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallmister
Den där lär ju fan inte stämma. Min snewp känns inge spec och den lirar väldigt nära 16cm i givakt runt om centrum, roten är minst 16. eller ptja, man kan ju va 1 in a thousand
Screenshot or it didn't happen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in