Citat:
Ursprungligen postat av
Virre992
Fråga de flesta kvinnorna som har erfarenhet av större. Anledningarna som jag har hört är att det är sexigare, de får en mer uppfylld känsla och mer stimulering. Jag förstår dem helt, för när de är våta så tycker jag knappt att det känns, och då har jag ändå en omkrets som ligger inom top 10%. Jag hade gärna haft en 4 cm mer på längden och 1-2 på omkretsen.
Det är lite ironkskt hur naturen eller en skapare, om det nu finns en sådan, gav de flesta männen en storlek som de flesta kvinnorna inte föredrar, att klitorisen inte sitter på insidan är bra skevt med.
Till och med en hottentott-guldmullvad med en size på 1,2 millimeter kan uppenbarligen lyckas så ...
Människan har en stor dase jämfört med andra djurarter, sett till kroppsstorlek, enligt AI.
Tror man kan stimulera mer med en medelveke: Du kan ånga på hur hårt och brutalt som helst.
Flera porrstjärnor har ju sagt att de gärna hade haft en mindre, för på-ångandets skull.
Lustigt att du är missnöjd med klitoris placering. Kan det vara så att akten inte bara är in och ut?