Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Tror tvärtom att detta är snudd på den perfekta storleken.

Vad har man för nytta av ytterligare centimetrar?

Fråga de flesta kvinnorna som har erfarenhet av större. Anledningarna som jag har hört är att det är sexigare, de får en mer uppfylld känsla och mer stimulering. Jag förstår dem helt, för när de är våta så tycker jag knappt att det känns, och då har jag ändå en omkrets som ligger inom top 10%. Jag hade gärna haft en 4 cm mer på längden och 1-2 på omkretsen.

Det är lite ironkskt hur naturen eller en skapare, om det nu finns en sådan, gav de flesta männen en storlek som de flesta kvinnorna inte föredrar, att klitorisen inte sitter på insidan är bra skevt med.
Citera
2025-11-22, 18:42
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992
Fråga de flesta kvinnorna som har erfarenhet av större. Anledningarna som jag har hört är att det är sexigare, de får en mer uppfylld känsla och mer stimulering. Jag förstår dem helt, för när de är våta så tycker jag knappt att det känns, och då har jag ändå en omkrets som ligger inom top 10%. Jag hade gärna haft en 4 cm mer på längden och 1-2 på omkretsen.

Det är lite ironkskt hur naturen eller en skapare, om det nu finns en sådan, gav de flesta männen en storlek som de flesta kvinnorna inte föredrar, att klitorisen inte sitter på insidan är bra skevt med.

Nu kan du inte göra så mycket åt klittans placering utan det är bara förlika dig med att den sitter där den gör och göka därefter. Så, jag skulle vilja säga att tekniken är minst lika viktig, om inte viktigare än storleken.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-11-22 kl. 18:46.
Citera
2025-11-23, 02:09
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Till och med en hottentott-guldmullvad med en size på 1,2 millimeter kan uppenbarligen lyckas så ...

Människan har en stor dase jämfört med andra djurarter, sett till kroppsstorlek, enligt AI.

Tror man kan stimulera mer med en medelveke: Du kan ånga på hur hårt och brutalt som helst.

Flera porrstjärnor har ju sagt att de gärna hade haft en mindre, för på-ångandets skull.

Lustigt att du är missnöjd med klitoris placering. Kan det vara så att akten inte bara är in och ut?
Citera
2025-11-26, 14:24
Medlem
Citat:
Människan har en stor dase jämfört med andra djurarter, sett till kroppsstorlek, enligt AI.

Den grava majoriteten män har dock inte en storlek som majoriteten kvinnor föredrar.

Citat:
Tror man kan stimulera mer med en medelveke: Du kan ånga på hur hårt och brutalt som helst.

Nje, en stor ger mer av den uppfyllda känslan som de flesta verkar föredra, och det säger ju sig självt att en större känns mer, precis som en tight mus känns mer för oss män. Hade du hellre valt en slapp framför en tight? Det är samma sak för kvinnor när det kommer till preferens.

Citat:
Lustigt att du är missnöjd med klitoris placering. Kan det vara så att akten inte bara är in och ut?

Varför är det lustigt? Det hade gjort det lättare för båda parter. Det är allt annat än roligt att behöva hålla på med stimulering av klitoris med fingrar en vibrator samtidigt som man kör på.
Citera
2025-11-26, 17:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Varför är det lustigt? Det hade gjort det lättare för båda parter. Det är allt annat än roligt att behöva hålla på med stimulering av klitoris med fingrar en vibrator samtidigt som man kör på.

Verkar som du kör på på fel sätt kompis, du ska inte härma en symaskinsnål. Nej, du ska ta efter hur kvinnan gör när hon typ ridgnider sig själv till klimax, och göka efter det.
Citera
2025-12-01, 01:03
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Den grava majoriteten män har dock inte en storlek som majoriteten kvinnor föredrar.

Nje, en stor ger mer av den uppfyllda känslan som de flesta verkar föredra, och det säger ju sig självt att en större känns mer, precis som en tight mus känns mer för oss män. Hade du hellre valt en slapp framför en tight? Det är samma sak för kvinnor när det kommer till preferens.

Det finns redan en utmärkt slidvägg att applicera tryck mot, exempelvis med en böjd penis, så varför behöver du montera klitoris på insidan? Kan det vara så att rapp teknik slår slapp utrustning?
Citera
2025-12-15, 22:09
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
13,6 cm enligt RFSU.

14,3 finns hos andra källor.

Jag tror detta är hela världens storlek där även Asien ingår och drar ner medelängden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in