2009-10-02, 17:34
Medlem
Jag kpte en laptop (ACER Aspire 5536G) frn Elgiganten fr ungefr en mnad sedan och den har fungerat bra fram tills i onsdags. Satt d och kollade p fotboll via stream p helskrm och hade audio-kommentatorer frn VLC. Nja, datorn hngde sig och hela skrmen blev vit och ljudet hakade upp sig (lt jvligt lustigt men nd). Startade om datorn och sedan dess tar den flera minuter p att komma igng d man startat den och internet hnger sig med kanske 10 minuters mellanrum (t.ex. Flashback forum - svarar inte) fr att sedan g ver. Samma sak med filmer och dylikt de hnger sig ocks och gr igng en kort stund efter. lite strande d det r en ny dator.. ngon som vet vad det kan rra sig om?
Citera
2009-10-02, 17:41
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
En utmrkt rubrik...

Operativsystem?
Citera
2009-10-02, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
En utmrkt rubrik...

Operativsystem?
Oj, urskta! Vista..
Citera
2010-08-16, 23:12
Medlem
absolutrelativts avatar
har en likadan dator med typ samma problem. Upplever ett visst form av lagg, av seget och brusande ljud om jag har uppe flera aktiviteter. Om jag till exempel har uppe lite olika internetsidor och ska se ett klipp frn youtube och har samtidigt uppe spotify s skiter det sig. men jag har ngon garanti/frskring frn elgiganten s ska lmna den nr jag orkar.
Citera
2010-08-17, 00:04
Medlem
Micromats avatar
kolla upp om din laptop har drivrutiner som stdjer andra operativsystem och byt till windows XP eller windows 7. Vista r slaste skiten man kan kra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in