Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-10-02, 17:34
Medlem
Jag köpte en laptop (ACER Aspire 5536G) från Elgiganten för ungefär en månad sedan och den har fungerat bra fram tills i onsdags. Satt då och kollade på fotboll via stream på helskärm och hade audio-kommentatorer från VLC. Nåja, datorn hängde sig och hela skärmen blev vit och ljudet hakade upp sig (lät jävligt lustigt men ändå). Startade om datorn och sedan dess tar den flera minuter på att komma igång då man startat den och internet hänger sig med kanske 10 minuters mellanrum (t.ex. Flashback forum - svarar inte) för att sedan gå över. Samma sak med filmer och dylikt de hänger sig också och går igång en kort stund efter. lite störande då det är en ny dator.. någon som vet vad det kan röra sig om?
Citera
2009-10-02, 17:41
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
En utmärkt rubrik...

Operativsystem?
Citera
2009-10-02, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
En utmärkt rubrik...

Operativsystem?
Oj, ursäkta! Vista..
Citera
2010-08-16, 23:12
Medlem
absolutrelativts avatar
har en likadan dator med typ samma problem. Upplever ett visst form av lagg, av seget och brusande ljud om jag har uppe flera aktiviteter. Om jag till exempel har uppe lite olika internetsidor och ska se ett klipp från youtube och har samtidigt uppe spotify så skiter det sig. men jag har någon garanti/försäkring från elgiganten så ska lämna den när jag orkar.
Citera
2010-08-17, 00:04
Medlem
Micromats avatar
kolla upp om din laptop har drivrutiner som stödjer andra operativsystem och byt till windows XP eller windows 7. Vista är slöaste skiten man kan köra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in