2009-10-02, 16:42
Medlem
Läste i Rebecka Åhlunds krönika i SvD om att:

"en känd politiker vinglade runt karatefull i lobbyn på Park".

http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_3580507.svd

Var själv på bokmässan men missade tyvärr detta. Kan det ha varit Per Garthon kanske?
Citera
2009-10-02, 17:00
Medlem
stilltons avatar
nån som var full på sitt hotell på kvällen? vad är det intressanta i detta?
Citera
2009-10-02, 17:05
Medlem
En förtroendevald politiker som offentligt skämmer ut sig noterar i alla fall jag i min intressebok.
Citera
2009-10-02, 17:06
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
nån som var full på sitt hotell på kvällen? vad är det intressanta i detta?

Jag undrar detsamma. Jag bodde själv på det hotellet under just denna helg. Såg en hel del kända ansikten osv. Men alla var "skötsamma" och hade nu någon av dom jag sett varit riktigt full så hade jag gett själva fan i det. Dom är väl fan inte mer än människor.

Tycker snarare att det är befriande när "känt" folk beter sig som oss andra. Vilket brukar innebära någon fylla då och då.
Senast redigerad av thefisk 2009-10-02 kl. 17:08.
Citera
2009-10-02, 17:08
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umtjertjét
En förtroendevald politiker som offentligt skämmer ut sig noterar i alla fall jag i min intressebok.

Så länge han inte är full på jobbet eller ägnar sig åt kriminellt beteende. Utan sköter sitt/sina uppdrag, så är jag nöjd. Jag vill ha politiker som är som folk.
Citera
2009-10-02, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Så länge han inte är full på jobbet eller ägnar sig åt kriminellt beteende. Utan sköter sitt/sina uppdrag, så är jag nöjd. Jag vill ha politiker som är som folk.

Ok, hursomhelst är det skvaller och detta är ett skvallerforum. Så någon som vet?
Citera
2009-10-02, 17:21
Medlem
z2joiss avatar
Var på Park varje kväll, och gott om salongsberusade eller nyktra politiker såg jag, men karatefull såg jag ingen alls. Utom TV-lekOla då. Och en och annan bedagad författare, men bara i de fall det hörde till att de borde vara.
Citera
2013-09-29, 14:13
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umtjertjét

Självklart är det intressant. Bokmässan i sig är ointressant. Pikanta detaljer om en dyngrak politiker piggar upp i tristessen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in