2004-01-05, 20:17
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Frågan är simpel, Vad betyder Gerras "Avd." som han sätter på vissa trådar. Jag försökte söka på det utan framgång...

Är det verkligen schysst av honom att ändra titeln på en tråd på det viset, jag visste inte ens att moderatorerna hade befogenheten att göra det!
Citera
2004-01-05, 20:44
Medlem
phreakdentas avatar
Jag stör mig på det eftersom "rubriken" blir så lång att inte hela syns.
Citera
2004-01-05, 21:40
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Radarkontakt
Frågan är simpel, Vad betyder Gerras "Avd." som han sätter på vissa trådar. Jag försökte söka på det utan framgång...

Är det verkligen schysst av honom att ändra titeln på en tråd på det viset, jag visste inte ens att moderatorerna hade befogenheten att göra det!

Det är Gerras speciella sätt att utöka rubriceringen av vissa trådar som saknar elle uppvisar en undermålig rubriksättning.
Avd. ska då utläsas såsom Avdelning.

Regel no 1 på vårt forum är faktiskt att rubriken ska visa vad inlägget handlar, därav handlar Gerra på sitt sätt vilket han är i sin fulla rätt att göra såsom moderator.
Citera
2004-01-05, 21:57
Medlem
sysops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phreakdenta
Jag stör mig på det eftersom "rubriken" blir så lång att inte hela syns.
Lösning

,.,.,.,.,.,.,.,.,
Citera
2004-01-06, 08:08
Medlem
phreakdentas avatar
Wow, så enkelt och billigt.
Citera
2004-01-06, 18:29
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Det är Gerras speciella sätt att utöka rubriceringen av vissa trådar som saknar elle uppvisar en undermålig rubriksättning.
Avd. ska då utläsas såsom Avdelning.

Regel no 1 på vårt forum är faktiskt att rubriken ska visa vad inlägget handlar, därav handlar Gerra på sitt sätt vilket han är i sin fulla rätt att göra såsom moderator.

Okej, tack för svaret. Jag är nöjd och belåten
Citera
2004-01-06, 21:33
Medlem
Gerras "avd" är en humorhöjare på skittrådar, och han förtjänar all aktning för detta!
Citera
2004-01-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dendärkillen
Gerras "avd" är en humorhöjare på skittrådar, och han förtjänar all aktning för detta!

Ja! Gerra har en stor känsla för humor av ett visst slag, det måste man ju erkänna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in