2004-01-05, 20:01
Medlem
Hittade gamla inlägg av mig själv (gammalt nick) som var daterade 9801, jag har naturligtvis inget minne av när jag började hänga här. Men det låter som länge sedan. Kan det stämma?
En annan fråga är om ett gammalt användarnamn försvinner från listorna om man blir bannad? Jag hittade inte mitt gamla namn (för ev nyfikna så blev jag bannad för att jag hade sympatier för thompa som blev utslängd, komiskt nog så är han tillbaka under samma nick medan jag fick byta...)?

Edit. Inläggen ifråga var från 0202 såg jag vid en närmare granskning, men medlem från 9801
Citera
2004-01-07, 23:52
Medlem
Ingen som vet?
Citera
2004-01-08, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yokohama
Ingen som vet?
Fråga den som bannade dig.

/BOozer!!
Citera
2004-01-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOozer
Fråga den som bannade dig.

/BOozer!!

Äh, jag skiter i det, därifrån får man inga svar. Jag var mer nyfiken på om jag verkligen varit med sedan 98 eller om det bara är någon slags automatsiffra samt om inläggen försvinner om man bannas. Jag hittar iaf inte dem.
Citera
2004-01-08, 15:03
Administrator
admins avatar
Citat:
En annan fråga är om ett gammalt användarnamn försvinner från listorna om man blir bannad? Jag hittade inte mitt gamla namn (för ev nyfikna så blev jag bannad för att jag hade sympatier för thompa som blev utslängd, komiskt nog så är han tillbaka under samma nick medan jag fick byta...)?

Nej, inga användarnamn försvinner.
Inte ens när man blir bannlyst.

admin
Citera
2004-01-08, 15:06
Administrator
admins avatar
Citat:
Äh, jag skiter i det, därifrån får man inga svar. Jag var mer nyfiken på om jag verkligen varit med sedan 98 eller om det bara är någon slags automatsiffra samt om inläggen försvinner om man bannas. Jag hittar iaf inte dem.

Forumet startades våren 2000, så är ditt registreringsdatum äldre än det så ska du inte tro på det. Vilket användarnamn hade du innan du blev bannlyst?
Kan ev. ge dig ett mer konkret svar ifall jag har ett användarnamn att söka på.

admin
Citera
2004-01-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Vilket användarnamn hade du innan du blev bannlyst?
Kan ev. ge dig ett mer konkret svar ifall jag har ett användarnamn att söka på.

Ignatius var hans förra namn. Här är en ganska bra sammanfattning av hur och varför han blev bannad. Repliken i tråden Befodringar som gick lite OT där på slutet.
Citera
2004-01-08, 15:59
Administrator
admins avatar
Och där har vi också svaret på frågan.

Kontot registrerades 02-04-12.
Dvs den 12 april 2002.

admin
Citera
2004-01-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Och där har vi också svaret på frågan.

Kontot registrerades 02-04-12.
Dvs den 12 april 2002.

admin

Fast jag hittade den här: http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=23630

Den som Lilo visar hittar inte jag. Märkligt.
Citera
2004-01-08, 22:23
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Fast jag hittade den här: http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=23630

Den som Lilo visar hittar inte jag. Märkligt.
Du har hittat till "Ignatius (old)". Det är inte samma som "Ignatius". Att det står (old) bakom den du hittade betyder att det är ett användarnamn med tillhörande poster som importerades från det gamla omodererade forat för ett antal månader sedan. Jag jag för mig att det var ca. 1/4 miljon inlägg som importerades totalt.

Fakta om ditt förra nick hittar du här: http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=168 (samma länk som Lilo presenterat).
Citera
2004-01-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Du har hittat till "Ignatius (old)". Det är inte samma som "Ignatius". Att det står (old) bakom den du hittade betyder att det är ett användarnamn med tillhörande poster som importerades från det gamla omodererade forat för ett antal månader sedan. Jag jag för mig att det var ca. 1/4 miljon inlägg som importerades totalt.

Fakta om ditt förra nick hittar du här: http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=168 (samma länk som Lilo presenterat).

Sure, men det är ju jag som är denne Ignatius (old) också.
Citera
2004-01-08, 22:31
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Sure, men det är ju jag som är denne Ignatius (old) också.
Det fattade jag!
Att det står ett märkligt regdatum på Ignatius (old) skall du nog bara bortse ifrån. Säkert ngn jävla bugg eller någe vid importen. Nu har du väl fått svar på dina frågor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in