Jag har en Fujitsu Siemens p-series Lifebook som jag för ett bra tag sedan spillde cola på. Tiden efter det har jag kunnat andvända min dator med hjälp av ett externt tangentbord...
Nu ska jag sälja min dator och såklart ominstalera windows....
Problemet är att man, i installationen måste kunna klicka på knappen retur och eftersom jag blåst ut hela datorn finns det inga drivrutiner till mitt tangentbord.
så nu till frågan.... Hur i f*n ska jag kunna installera XP?
Ett svar som hjälper kommer garanterat att göra denna dators liv liiiiiite mera långlivat
Jag har en Fujitsu Siemens p-series Lifebook som jag för ett bra tag sedan spillde cola på. Tiden efter det har jag kunnat andvända min dator med hjälp av ett externt tangentbord...
Nu ska jag sälja min dator och såklart ominstalera windows....
Problemet är att man, i installationen måste kunna klicka på knappen retur och eftersom jag blåst ut hela datorn finns det inga drivrutiner till mitt tangentbord.
så nu till frågan.... Hur i f*n ska jag kunna installera XP?
Ett svar som hjälper kommer garanterat att göra denna dators liv liiiiiite mera långlivat
Man gör det genom att koppla in ett skrivbord i usb-porten och lägger tråden i rätt del av forumet.
Har ingen aning om hur jag lägger in tråden i "rätta delen" av forumet... Första tråden
Det var ett alternativ tills jag provade det, och kom fram till att det inte finns några drivrutiner i datorn som kan göra att tangentbordet fungerar...
Har ingen aning om hur jag lägger in tråden i "rätta delen" av forumet... Första tråden
Det var ett alternativ tills jag provade det, och kom fram till att det inte finns några drivrutiner i datorn som kan göra att tangentbordet fungerar...
På så vis.
Har för mig att du ska kunna få fram ett tangentbord i windows som du kan styra med hjälp av musen. Huruvida det fungerar när du installerar windows vet jag inte. Men det kan ju vara värt ett försök!
Försökte leta reda på det på kontrollpanelen, men gick inget vidare!
Är jag helt fel ute om jag säger att kan man inte använda tab för att flytta runt bland alternativen och sen space istället för returknappen, vill minnas att jag gjort något sådant vid något tillfälle.