2012-06-24, 03:14
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waskarN
Att du jämför SHM med xbox kinect visar hur insatt du är i detta ämne.

För övrigt så är Save the world ända gången de gled in på "pop-spåret" för att sedan återgå till "heavy club bangers" som kännetecknar Swedish house mafia redan innan dom blev stora.

Jag jämför inte SHM med Xbox Kinect. Jag jämför tänket bakom.
Citera
2012-06-24, 03:14
Medlem
fattonys avatar
Är jag konstig som aldrig har hört talas om dem?
Citera
2012-06-24, 03:15
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Jag lyssnar ju inte på hårdrock men " inte lyckats utveckla hörseln till att
uppskatta dagens house?". En massa dunk i öronen är ju inte direkt min idé på bra musik.

Tråkigt det här för att de var representing sweden.

Typ så upplever jag rock, det liksom skär sig i öronen på en.....usch.
Citera
2012-06-24, 03:16
Medlem
Det var som fan. Tyckte det var riktigt oväntat :s
Citera
2012-06-24, 03:16
Medlem
Sprejburks avatar
Fan så synd, men all cred till er SHM. Ni är grymma!

Men som läget ser ut nu med att dem ska lägga ner etc så lär det fan vara lättare att få sitta med på nobelmiddagen än att fixa en biljett till deras första(?) och enda spelning Sverige ever. Kewl jul.

EDIT: Undra vad biljetterna kommer gå för på blocket/tradera sen :P
Citera
2012-06-24, 03:21
Medlem
Från SHM:s Twitter ''The 'interview' by Seb Ingrosso in Aftonbladet is bullshit. SHM have not spoken to anyone. Total bollocks.''
Citera
2012-06-24, 03:23
Medlem
tungatorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Varenda fucking gång en svensk uppnår något stort så ska de största hatarna komma från just - Sverige. Är det inte fel på deras hudfärg, bakgrund eller utseende, så är det istället diskussion om huruvida de är stora eller inte. Skärp er! Vare sig ni gillar house eller inte så kan ni ejkomma ifrån att SHM är stora i världen. Det är ingen åsikt, utan ett faktum! Bara det att de sålde ut ett helt Madison Square Garden på några minuter bevisar deras storhet.

Först Zlatan, sen Loreen & nu SHM! Förhelvete sluta hata och be proud instead. Så typiskt svenskt att vara de största hatarna gentemot sina egna kändisar.

Varför ska jag uppskatta skitmusik bara för att den råkar vara producerad av Svenskar? The Knifes två senaste album (Silent Shout och Tomorrow in a Year) och Karin Dreijers solo album är det enda jag för nuvarande känner stolthet över inom den Svenska musikvärlden. Men då har jag ju en instängd musiksmak.
Citera
2012-06-24, 03:25
Medlem
GlennGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
Är jag konstig som aldrig har hört talas om dem?

Antingen är du född igår eller legat i ide de senaste 5 åren.

OnT:
Trist som fan såklart. Men är faktiskt inte förvånad. Har haft det lite på känn. De är fan gamla och pallar väl inte trycket längre/vill ta en paus. Det går inte att festa så frenetiskt som de måste göra under en alldeles för lång period. Förmodligen vill de kunna få mer tid med deras barn också.
Citera
2012-06-24, 03:26
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tungatorsk
Varför ska jag uppskatta skitmusik bara för att den råkar vara producerad av Svenskar? The Knifes två senaste album (Silent Shout och Tomorrow in a Year) och Karin Dreijers solo album är det enda jag för nuvarande känner stolthet över inom den Svenska musikvärlden. Men då har jag ju en instängd musiksmak.
Smaken är som baken min vän. Jag uttrycker inte min åsikt angående din avatar precis..
Har du inget gott att säga, säg inget.
Citera
2012-06-24, 03:26
Medlem
Deficios avatar
http://i.imgur.com/zcaxv.png
Citat:
Men då har jag ju en instängd musiksmak.
Varför i helvete är du i denna tråden då?
Något som man märker tydligt är att de som kan uppskatta kommersiell musik hatar mindre mer generellt.
Vi är inte här för att diskutera huruvida du tillåter oss att lyssna på denna "skitmusiken", utan vi är här för att diskutera SHM's uppbrott.
Citera
2012-06-24, 03:27
Medlem
Thains avatar
Citat:

Instämmer.
Citera
2012-06-24, 03:28
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deficio
http://i.imgur.com/zcaxv.png

Varför i helvete är du i denna tråden då?
Något som man märker tydligt är att de som kan uppskatta kommersiell musik hatar mindre mer generellt.
Vi är inte här för att diskutera huruvida du tillåter oss att lyssna på denna "skitmusiken", utan vi är här för att diskutera SHM's uppbrott.
Word!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in