Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
RnB är det ju knappast, pop javisst men inte RnB. Att de sen gör låtar ihop med Usher och Lady Gaga är ju däremot beklagligt.
Lady Gaga och Usher?
Jag kan hålla med om att Save The World Tonight är kommersiell, men det är för det första den enda låten de gjort som är kommersiell. De har tagit en underground sångare som ingen visste vem det var för att göra vocals vilket ingen skulle kunna påstå är speciellt mainstream.
Och återigen Lady Gaga och Usher? Vad har de gjort med Lady Gaga? Och Usher låten var inget de gjorde, utan de lät honom vara med när de spelade låten på någon gala om jag inte minns fel, och då var det mer utav en mix av DJ Got Us Fallin' In Love och One.
Får man se klippen med deras låtar med Usher och Lady Gaga som bara så lite är släppta som en b-sida?
För övrigt tycker jag folk flippar för mycket över att de går mainstream, det är ju bara låtarna under SHM som är mainstream, Open Your Eyes och Heart Is King är inte ett dugg mainstream.
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Japp. Tyvärr är detta bara början!
Nu har dom ju även producerat en RnB låt med Taio Cruz.

Den låten är fejk. Du verkar jävligt dåligt påläst, som sitter och gråter ut för att den enda housen du gillar, gillas av andra människor? Gå tillbaka till din indie pop om du ska gnälla.