Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-06-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Kvalitén är bra!
Du borde träna i Frigos. Det är främst det dem är till för.

Blir nog till att prova ett par sådana, känns ju onekligen som en smart uppfinning under dom varmaste sommarmånaderna. Kör mest cykelträning, och då använder jag ju inga kalsonger. På gymmet kan dom säkert vara bra dock, även om det väl egentligen inte gör så mycket om det blir lite svettigt där...
Citera
2010-10-12, 17:36
Medlem
Inhandlade ett par för några veckor sedan. Måste säga att jag inte riktigt begriper tanken med dom. Visst, paketet ligger där det ska men utan att låta för mycket som en flashbackare måste jag säga att hela grejen känns lite tight kring paketet. Det där spännet som du ska få fast runt alltihop verkar inte ha någon koppling på ovansidan. Har jag fått ett måndagsex måhända?
Citera
2012-08-25, 23:46
Bannlyst
Påsen verkar för högt upp. Snöret har en liten låsning och dolmen kan man ha uppåt eller neråt. Men det kliar lite.
Citera
2013-07-30, 14:16
Medlem
Secondss avatar
Har själv kört med Björn Borgs woven boxer med innerficka för paketet och kan inte tänka mig att använda andra kalsonger. Dom verkar dock ha utgått (finns bara S kvar och det är för litet), precis som Frigos kalsonger gjort.
Jag har sökt och letat som en galning men hittar inga liknande någonstans! Är det någon som möjligtvis vet vart man kan få tag på sånna kalsonger? Jag kommer kremera om jag blir tvungen att ha vanliga boxers igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in