• 4
  • 5
2010-01-18, 14:21
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har säkert hänt att jag har råkat svälja en bit av snusprillan, men aldrig hela.
Citera
2010-02-13, 08:04
Medlem
blotarns avatar
Folk verkar tro att jag pratar om att svälja en HEL snus på en gång, vilket det absolut inte handlar om.
Dra ner några korn på tungan, tugga, suga, svälja,
tills den inte längre finns kvar under läppen.
Citera
2010-02-13, 10:05
Medlem
ZloHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Folk verkar tro att jag pratar om att svälja en HEL snus på en gång, vilket det absolut inte handlar om.
Dra ner några korn på tungan, tugga, suga, svälja,
tills den inte längre finns kvar under läppen.
Isåfall är jag bara hälften så manlig som dig, om du läst mitt tidigare inlägg. Min mage blir ganska dålig om jag sväljer en hel prilla, om då även etappvist.
Citera
2010-03-11, 19:24
Medlem
jo då att spotta ut lös är onödigt det är klart man pillar ner den med tungan, hackar småbitar med framtänderna och sväljer dom, btw är det bara jag som bakar prillan mot gomseglet med tungan? e jag full så händer det att jag slickar upp snuset ur dösan med, dock måste det vara torr lös för att det ska funka
Citera
2010-03-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Jag är ett riktigt ärkesvin. När jag tryckt upp min lössnus och suttit inne med den ett tag så sitter jag alltid och drar ner snus, tuggar på det för att sedan svälja. Jag märkte nyss att hela min snus var borta från läppen - jag har alltså tryckt i mig hela snusen, bit för bit.
Är det här normalt bland folkmassorna? Jag menar, jag själv tycker det är vidrigt men det är någonting jag inte tänker på utan gör av ren instinkt...
Äter ni upp eran snus? Vill gärna veta om jag är det enda snusande äcklet eller om det finns fler som jag...
händer att mina portioner spårlöst försvinner.
men lös smakar ju som en degklump när den legat under läppen ett tag. riktigt vidrigt
Citera
2010-03-11, 19:29
Medlem
smides avatar
Nej, jag äter inte upp min snus. Men man har ju hört historian om den gamla gubben i trakten som aldrig spottade ut sin snus, utan bara byggde på nytt hela tiden och svalde det gamla
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in