2009-10-01, 02:56
Medlem
En aktiv kyrkopolitiker i Sthlms-trakten har dömts till fyra års fängelse för upprepade våldtäkter mot sina barnbarn. Något han ägnat sig åt då han suttit barnvakt. Han nekar och sitter kvar som kyrkopolitiker.

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article5884764.ab

Någon som vet något mer om denne farbror?
Citera
2009-10-01, 03:18
Bannlyst
Haha, det skulle jag aldrig tippa på.
Men dom som har högre kyrkämbeten verkar gilla små barn.
Både i filmer och i verkligheten verkar sådant förekomma, att pastorn, gjort något olämpligt mot någon liten snorunge, helst ska den vara albino, men blandras fungerar också ypperligt bra.
Citera
2009-10-01, 04:13
Medlem
Flytande_argots avatar
Var det en kristdemokrat?
Citera
2009-10-01, 07:10
Medlem
Xujks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Var det en kristdemokrat?

Säkert en av dina polare i den barnamördande vänstern...

Men varför skulle de gå ut med partibeteckning om/när det inte är en Sverigedemokrat som gjort brottet? vi måste ju trots allt skydda våra champagnedrickande folkvalda.
Citera
2009-10-01, 07:44
Medlem
Kan vi strunta i att dra in parti-politik i detta? Om ni vill göra det, gör det i PM.

Istället kan vi väl fokusera på brottet och vem brottslingen är?
Citera
2009-10-01, 09:44
Medlem
Blir det bara 4 års fängelse för upprepade våldtäkter?
Nån som har koll på straffskalan. Behöver väl inte sitta mer än max 3 år heller om han sköter sig så låter riktigt lite.
Citera
2009-10-01, 13:49
Medlem
drdracula141s avatar
Vem är politikern? Han borde hängas ut.
Citera
2009-10-01, 14:26
Medlem
Galenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Vem är politikern? Han borde hängas ut.

Jag vet vem det är.

Snart på bloggar nära dig...
Citera
2009-10-01, 15:57
Medlem
.-.-.s avatar
Börje Silk, född 1933-12-23, för grovt sexuellt utnyttjande av underårig och grov våldtäkt mot barn till fängelse 4 år. Han ska utge skadestånd om totalt 355 000 kronor till de två barnbarnen.

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/10/01/socialdemokratisk-kyrkopolitiker-domd-for-barnvaldtakt-mot-sina-barnbarn/

En sosse alltså, måste vara därför det är så tyst i media om detta, helt galet också att han våldtagit barn i flera års tid, kanske hundratals gånger och han döms till lagens kortaste straff för detta brott, I Sverige görs det ingen skillnad på en våldtäkt eller 100 våldtäkter. Alltid denna straffrabatt som ska utdelas. Våra barn är inte värda ett bajs i dagens samhälle.
Citera
2009-10-01, 16:13
Medlem
Birgit61s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Börje Silk, född 1933-12-23, för grovt sexuellt utnyttjande av underårig och grov våldtäkt mot barn till fängelse 4 år. Han ska utge skadestånd om totalt 355 000 kronor till de två barnbarnen.

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/10/01/socialdemokratisk-kyrkopolitiker-domd-for-barnvaldtakt-mot-sina-barnbarn/

En sosse alltså, måste vara därför det är så tyst i media om detta, helt galet också att han våldtagit barn i flera års tid, kanske hundratals gånger och han döms till lagens kortaste straff för detta brott, I Sverige görs det ingen skillnad på en våldtäkt eller 100 våldtäkter. Alltid denna straffrabatt som ska utdelas. Våra barn är inte värda ett bajs i dagens samhälle.
Har inte sett några löpsedlar, inte heller några nyheter på TV. Inga moraliserande inlägg övehuvudtaget om politikers vandel. Kanske ska ska man inte anklaga (S) för vad enskilda medlemmar har för sig, men det borde då för bövelen även gälla andra partier! Våra medier sviker oss, men det visste vi väl redan.
Citera
2009-10-01, 16:15
Medlem
Birgit61s avatar
Bild och adress!

Jag vill veta vem det är, inte bara till namn! Jag har barnbarn...
Citera
2009-10-01, 16:20
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birgit61
Jag vill veta vem det är, inte bara till namn! Jag har barnbarn...
Han är sosse helt underbart.... Kan man gissa vem som företrädde honom inte mindre än Bodström gissar jag. Sosseskandal.... Detta bör man ta upp till nästa val
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in