Jag skulle kunna satsa en hel del pengar på att ts inte är den som lagar maten hemmavid, utan att det är hans mor...
Där har du tyvärr fel, hemma hjälps vi alla åt. Jag lagar ofta mat med mina vänner och tycker det är kul. Jag är bara rätt torr på idéer med billig mat.
köp med er högrev och gör en godgryta. Kräver inte mkt jobb, bara tid och går att göra till 16 portioner, så kan ni ha till lunch två dagar senare. Servera med potatis till. framförallt e det svingott.
ni får se till och införskaffa nån rejäl jävla kylväska om ni ska transportera mat hela vägen upp till fjällen alt hålla er till saker som klarar sig utan kyl samt komplementshandla på lokala butiken.
Är ni många är det för övrigt smart att utnyttja ugnen, jävligt smidigt om man ska göra mycket käk.
ni får se till och införskaffa nån rejäl jävla kylväska om ni ska transportera mat hela vägen upp till fjällen alt hålla er till saker som klarar sig utan kyl samt komplementshandla på lokala butiken.
Är ni många är det för övrigt smart att utnyttja ugnen, jävligt smidigt om man ska göra mycket käk.
Förslag på käk:
Ugnspannkaka
Kyckling me ris och sås
etc
Vi bor inte så långt ifrån Vemdalen, en tur på kanske 2 timmar med bil eller så.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!