Citat:
Ursprungligen postat av cxcx31
Man läser ju ofta på forum att tjejer älskar att suga kuk, älskar kukdoften osv. Har aldrig hört att en tjej tyckt att kuk luktat illa, hur kommer det sig?
När man vänder på det så luktar ju tjejers kön illa även nytvättade, och alla killar klagar på att fittor stinker. Visst jag kan ju gå utan dusch i 2 veckor utan att kuken luktar något, men tjejers kön luktar även nytvättade.
Hur kan det vara sån skillnad?
Och finns det verkligen män som slickar fitta?
Generellt sett så luktar och smakar kuk gott, men det finns ju killar som har en lite avtändande lukt och sedan finns det de som smakar och doftar helt underbart även om de inte duschat på några dagar och är man dessutom förälskad så är allting med honom fantastiskt
Det kan kanske stämma att tjejer luktar lite mer än killar eftersom vi har flytningar och doften ändrar sig ju under menscykeln också, men tvättar man sig så tror jag för det mesta att det är helt ok, det är kanske så att du är ny för den doften och behöver vänja dig lite
Visst finns det män som slickar fitta, nästan alla killar jag har haft har gjort det med glädje, vissa även när jag haft mens så det är verkligen ingen myt .