2009-09-30, 05:15
Bannlyst
Man läser ju ofta på forum att tjejer älskar att suga kuk, älskar kukdoften osv. Har aldrig hört att en tjej tyckt att kuk luktat illa, hur kommer det sig?

När man vänder på det så luktar ju tjejers kön illa även nytvättade, och alla killar klagar på att fittor stinker. Visst jag kan ju gå utan dusch i 2 veckor utan att kuken luktar något, men tjejers kön luktar även nytvättade.

Hur kan det vara sån skillnad?

Och finns det verkligen män som slickar fitta?
Citera
2009-09-30, 05:51
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cxcx31
Har aldrig hört att en tjej tyckt att kuk luktat illa, hur kommer det sig?
Man vill inte vara taskig och klaga. Skulle ju bli risig stämning i sänghalmen då. Viss andningsteknik där man inte drar in alla aromerna kan vara bra, nätta andetag.

Nerpissad och svettig tredagarskuk luktar så klart inte gott och förvisas till duschen innan behandling påbörjas.

Luktar kuk gott? Nä, det luktar väl neutralt hudaktigt tycker jag. Men jag är ju inte en sådan där kroppsodörmänniska som fascineras av armhålor och sådant, tror inte på feromoner och allt vad det heter.
Citera
2009-09-30, 08:00
Medlem
Evers1s avatar
Citat:
Man läser ju ofta på forum att tjejer älskar att suga kuk, älskar kukdoften osv. Har aldrig hört att en tjej tyckt att kuk luktat illa, hur kommer det sig?

När man vänder på det så luktar ju tjejers kön illa även nytvättade, och alla killar klagar på att fittor stinker. Visst jag kan ju gå utan dusch i 2 veckor utan att kuken luktar något, men tjejers kön luktar även nytvättade.

Dedär håller jag verkligen inte med om, min erfarenhet säger att de är samma både för killar/tjejer ett tvättat kön luktar som aisha sa typ hudaktigt och neutralt.. Kan ju vara så att tjejerna du vart med dras med någon form av sjukdom? då luktar de ta mig fan inte gott hur mycket de än gräver med duschen i musen"!
Citera
2009-09-30, 10:35
Medlem
Krests avatar
Citat:
och alla killar klagar på att fittor stinker.
Det där håller jag inte med om alls. Det låter som du talar om berättelser från tråden om stinkande fittor eller om andra skräckhistorier. Jag tycker de flesta säger att en fräsch fitta luktar gott eller iaf inte illa.
Citera
2009-09-30, 10:45
Medlem
Morfars vredes avatar
Skulle tippa att det är precis som med fittor, att det beror på hur noga man är med sin hygien. Flensost är nog inget man vill vara och suga bland.
Citera
2009-09-30, 10:58
Medlem
brisingamens avatar
Citat:

Generellt sett så luktar och smakar kuk gott, men det finns ju killar som har en lite avtändande lukt och sedan finns det de som smakar och doftar helt underbart även om de inte duschat på några dagar och är man dessutom förälskad så är allting med honom fantastiskt

Det kan kanske stämma att tjejer luktar lite mer än killar eftersom vi har flytningar och doften ändrar sig ju under menscykeln också, men tvättar man sig så tror jag för det mesta att det är helt ok, det är kanske så att du är ny för den doften och behöver vänja dig lite

Visst finns det män som slickar fitta, nästan alla killar jag har haft har gjort det med glädje, vissa även när jag haft mens så det är verkligen ingen myt .
Citera
2009-09-30, 11:02
Medlem
Prometeuss avatar
Fittlukt är väl lite av en acquired taste? Lite som oliver, oväntad och konstig lukt/smak i början.
Citera
2009-09-30, 11:10
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Fittlukt är väl lite av en acquired taste? Lite som oliver, oväntad och konstig lukt/smak i början.
Sköter de sin hygien så tycker jag inte att det finns något mer sexigt än att gå ner på en tjej. Både smaken och lukten är.. jag vet inte, jag ska väl inte säga god kanske, men sexig! Brukar rycka i lill-morfar!
Citera
2009-09-30, 12:15
Medlem
Tigresss avatar
Kuk tycker jag inte luktar så mycket. Pung däremot - en nyduschad pung kan jag snosa på länge. De borde göra gnuggisklistermärken med punglukt!
Citera
2009-09-30, 12:18
Medlem
Bohlingers avatar
Min flickvän brukar klaga när det luktar kuk så alla tjejer gillar inte kukdoften.

Citat:

Det är klart det finns, det är bland det bästa som finns.
Citera
2009-09-30, 12:26
Medlem
bexters avatar
En kuk kan visst lukta äckligt, liksom vilken kroppsdel som helst om det går tillräckligt lång tid innan tvättning. Gå på toa och kissa, gå sen och lägg dig och be någon att lukta på den morgonen därefter och fråga om dennes ärliga uppfattning om hur gott du kan tänkas lukta då. Och de tjejer som fortfarande luktar "äckligt" även om de är nytvättade har att göra med att de bara har en mer frän kroppslukt där nere, det har med deras PH-värde att göra, och det kan bero på flera olika faktorer.
Citera
2009-09-30, 20:27
Medlem
What?!

Fitta luktar alltid illa?! Herregud!!!
Du kan inte varit med om mkt, be din tjej tvätta sig eller skit i att slicka! Det hade jag iallafall gjort om min tjej luktat illa "downtown"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in