2010-08-21, 23:37
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
lika tunga som dom på gladan då eller haha.....

Citat:
Ursprungligen postat av X-tasy
Förstår inte vad du vill säga med det, men du kan alltid testa hur tunga dem är
du säger att albanerna e tunga i kalmar ,skulle dom va tunga bara för dom säljer lite tjack i stan eller,,finns många idoter i kalmar,några på gladan om du vet vad de e o så martin olsson största idioten i kalmar..
Citera
2010-08-22, 00:01
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
du säger att albanerna e tunga i kalmar ,skulle dom va tunga bara för dom säljer lite tjack i stan eller,,finns många idoter i kalmar,några på gladan om du vet vad de e o så martin olsson största idioten i kalmar..

Dem här albanerna jag snackar om säljer inte lite tjack, utan har stora och breda kontakter nere på kontinenten.
Citera
2010-08-22, 00:19
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Dem här albanerna jag snackar om säljer inte lite tjack, utan har stora och breda kontakter nere på kontinenten.
denna tråd e om sl,o inte några jävla albaner
Citera
2010-08-22, 13:26
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
denna tråd e om sl,o inte några jävla albaner

Du skrev till mig din jävla pajas, stick nu.
Citera
2010-08-22, 17:56
Bannlyst
Citat:

Bor dom i Stockholm?
Tänker på några albaner som är stora , dom äger restauranger och krogar i city och har gott om cash kan man lugnt säga..
Citera
2010-08-25, 18:23
Medlem
users avatar
Citat:
vill bara veta finns där en som heter pontus från kalmar med i SL,,,,vill veta ?
Tänker du på Dennis kanske? Lätt att förknippa(inte förväxla) med en viss pontus...
Och när du nämner martin olsson, syftar du på polacken?

Skriver bara i tråden av nyfikenhet är inte inblandad med dom på något sätt...
Senast redigerad av user 2010-08-25 kl. 18:26.
Citera
2010-08-25, 18:28
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painfree
Bor dom i Stockholm?
Tänker på några albaner som är stora , dom äger restauranger och krogar i city och har gott om cash kan man lugnt säga..

Du menar nog familjen B? Nej dessa grabbar bor i Kalmar.
Citera
2010-08-26, 10:13
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Du menar nog familjen B? Nej dessa grabbar bor i Kalmar.
denne tråd e om sl o inte om några jävla albaner som x-tasy vill ha så stora i vare tråd håller till trådena ämne,,e så tråtsammt när några ska hylla albanerna till skyarna i varje inlägg,,
Citera
2010-08-26, 10:20
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
Tänker du på Dennis kanske? Lätt att förknippa(inte förväxla) med en viss pontus...
Och när du nämner martin olsson, syftar du på polacken?

Skriver bara i tråden av nyfikenhet är inte inblandad med dom på något sätt...
jag vet att pontus sjöman e med sl i kalmar,osedan martin olsson sitter på kåken fick 3 år för mord försök skar en kille i halsen,han tryr han styr kalmar för ingen vågar så upp mot man ,alla vet ju hur bra han e på slåss,,han sitter alltid för våldsbrott..men han e inte någon polak,,
Citera
2010-08-26, 17:29
Medlem
users avatar
Citat:
jag vet att pontus sjöman e med sl i kalmar,osedan martin olsson sitter på kåken fick 3 år för mord försök skar en kille i halsen,han tryr han styr kalmar för ingen vågar så upp mot man ,alla vet ju hur bra han e på slåss,,han sitter alltid för våldsbrott..men han e inte någon polak,,
ah ofan ofan, känner nämligen en stor jävla polack som heter martin o är rätt säker på att han heter olsson i efternamn men tyckte det var konstigt att du sa att han va dum i huvudet för han e rätt schysst... Men de var ju inte han du snackade om så...
Citera
2010-08-26, 17:45
Bannlyst
Fråga till grabbarna i S.L, på en av bilderna på er sida finns en bild på en "vit" snubbe med en tribal i ansiktet, bredvid ögat, liknande den Mike Tyson har... Jag träffade en kille som passar in lite på den beskrivning härom åren i Danmark på en stor hojträff, han hade då på sig en väst och var "propp" och körde HD om det är samma kille vet ni vilka färger det var på västen, är det samma kille?
Citera
2010-08-26, 18:29
Bannlyst
Pontus Sjöman är det sonen till någon av bröderna sjöman som förde liv i Kalmar för 20 år sedan
Dom hängde med kimmo törnqvist m,m ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in