2014-05-27, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allawi
Det är få jag tycker bra om bland sveriges grupperingar och mc klubbar , men Fadi bonde är en krigare, att han åker in och ut bevisar det han själv säger , han bossar inte över folk, gör det hit dit, dem är en familj

Har bara hört talas om Bonden, träffade på honom och fick min egen uppfattning. Bara trams här på tråden eftersom han visar respekt utan att spänna sig. Kan tänka mig att han inte är rolig att ha efter sig. Däremot verkar han ställa upp för sina.
Citera
2014-05-28, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HD-oden
Bara trams här på tråden eftersom han visar respekt utan att spänna sig.
Åja, lite måste man alltid spänna sig när man hoppar på ett ben?!

Citat:
Kan tänka mig att han inte är rolig att ha efter sig.
Åjo, bli jagad av en enbening är ALLTID humor.
Citat:
Däremot verkar han ställa upp för sina.
STÄLLA upp? Gahahaha. Too much.

Här: https://docs.google.com/file/d/0B3-9...WNN/edit?pli=1 dyker hursomhelst Leo upp i en liten biroll.
Citera
2014-05-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2pappskallar
Nja. det var Joel Rapo som gjorde detta?

Leo S hade däremot mamma till att handla tjack åt honom. Vilket bombade minst sagt.

Är Leo S från sjöbo?
Citera
2014-05-30, 11:58
Bannlyst
en fråga bara eftersom jag inte orkar leta genom alla sidor på tråden, men är sl nedlagt eller jag har hört det?
mvh
Citera
2014-05-30, 12:05
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
en fråga bara eftersom jag inte orkar leta genom alla sidor på tråden, men är sl nedlagt eller jag har hört det?
mvh

Ha och RWC stängde ner dom innan, vet inte om någon tog en skärmdup på deras hemsida men där var HA's logga och info att dom stängt ner SL.

Men Bonden är väl ute nu så tråden lär nog ta fart igen
Citera
2014-05-30, 16:13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Ha och RWC stängde ner dom innan, vet inte om någon tog en skärmdup på deras hemsida men där var HA's logga och info att dom stängt ner SL.

..Och till följd av detta så gick ju som bekant de flesta medlemmar vidare, antingen för att fortsätta "gangsterdrömmen" i andra gäng eller för att fortsätta med andra spännande aktiviteter. De senaste åren verkar ju ett flertal f.d. SL ha dukat under för överdoser och liknande.
Så även om SL inte skulle vara helt borta så kan det ju inte finnas särskilt mycket sympatisörer kvar i vilket fall, återstår att se om man kommer försöka starta upp igen eller acceptera situationen och röra sig vidare.
Citera
2014-05-30, 16:19
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
..Och till följd av detta så gick ju som bekant de flesta medlemmar vidare, antingen för att fortsätta "gangsterdrömmen" i andra gäng eller för att fortsätta med andra spännande aktiviteter. De senaste åren verkar ju ett flertal f.d. SL ha dukat under för överdoser och liknande.
Så även om SL inte skulle vara helt borta så kan det ju inte finnas särskilt mycket sympatisörer kvar i vilket fall, återstår att se om man kommer försöka starta upp igen eller acceptera situationen och röra sig vidare.

Nä precis, en del gick ju som sagt till OMC så från ett sjunkande skepp till ett annat...
Citera
2014-05-31, 12:04
Bannlyst
Citat:
Nä precis, en del gick ju som sagt till OMC så från ett sjunkande skepp till ett annat...
Haha ena synden efter den andra...
Citera
2014-05-31, 12:06
Bannlyst
Citat:

Haha stängde ner dem, var det pga det lilla krig som var emellan dem? Ja bonden söker fru är ju ute nu, o man kan se på hans facebook med. Han sa ju till nyheterna att dem skulle ge igen osv, och att det skulle hända 2014. Måtte han hålla sina ord!
(han kanske har kvar en del av sprängladdningen)
mvh
Citera
2014-06-02, 09:17
Medlem
Citat:

Ingen har stängt ner dem, vad jag vet så har en av dem som hoppa av sålt ut koderna till sidan.
Bonden har inget att säga till om i $ eftersom det är nya personer som styr nu.
Citera
2014-06-02, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ingen har stängt ner dem, vad jag vet så har en av dem som hoppa av sålt ut koderna till sidan.
Bonden har inget att säga till om i $ eftersom det är nya personer som styr nu.

SL stängde ned i skräck när det hettade till och finns alltså inte längre oavsett vad någon P12:a försöker lura i dig
Citera
2014-06-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
SL stängde ned i skräck när det hettade till och finns alltså inte längre oavsett vad någon P12:a försöker lura i dig

Vart har det hettat till? Vad jag vet så har det inte varit så mkt. Lite saker hände för ca 3 år sedan och resulterade i att några från S sidan åkte in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in