2011-11-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Vad menar du då? Om ni visste att han åkte runt och spelade mangas mot RWC, och ni inte ville backa han, varför hoppade ni inte av tidigare eller sa att enbente var ute, ni kunde släng ut han ur sin egna klubb, men ni gjorde inte de.

Vad jag tror så var namnet redan så pass nedsmutsat så det är väl inte så konstigt att dom hoppade av istället.

Jag är övertygad om att ni ALLA visste och var med, men sen åkte stumpen fast och ni blev skitnödiga och fick på hälsning av den stora klubben. Och nu sitter ni och försöker göra er till oskyldiga små offer.

Helt säker på att det inte varit någon på hälsning det är helt uteslutet. Jag har hört detta från båda hållen.

Ni har gjort bort er totalt, och tror ni verkligen att folk ska tro er?
Ni har skrivit här på FB att ni jagat bort dom, ni har skrivit hur tuffa ni är, och att ni inte bangar för något. En av era killar har FUCK HELLS ANGELS på sin profil bild, varför har ni inte frågat han varför han har den, förstod han inte att dom kommer göra något?

Den som har Fuck HA som bild är en av Fadis låtsas medlemmar. Killen finns inte, konstigt att F själv inte har det på sin bild?

Sluta nu ljug och spela offer, ni har tabbat er, och att försöka ljuga er ur detta blir bara pinsamt!

Det enda offret är du som sitter här och försöker trycka ner människor du inte känner o snacka om saker du inte har en aning om!
Vad menar du då? Om ni visste att han åkte runt och spelade mangas mot RWC, och ni inte ville backa han, varför hoppade ni inte av tidigare eller sa att enbente var ute, ni kunde släng ut han ur sin egna klubb, men ni gjorde inte de.

Vad jag tror så var namnet redan så pass nedsmutsat så det är väl inte så konstigt att dom hoppade av istället.

Jag är övertygad om att ni ALLA visste och var med, men sen åkte stumpen fast och ni blev skitnödiga och fick på hälsning av den stora klubben. Och nu sitter ni och försöker göra er till oskyldiga små offer.

Helt säker på att det inte varit någon på hälsning det är helt uteslutet. Jag har hört detta från båda hållen.

Ni har skrivit här på FB att ni jagat bort dom, ni har skrivit hur tuffa ni är, och att ni inte bangar för något. En av era killar har FUCK HELLS ANGELS på sin profil bild, varför har ni inte frågat han varför han har den, förstod han inte att dom kommer göra något?

Den som har Fuck HA som bild är en av Fadis låtsas medlemmar. Killen finns inte, konstigt att F själv inte har det på sin bild?

Sluta nu ljug och spela offer, ni har tabbat er, och att försöka ljuga er ur detta blir bara pinsamt!

Det enda offret är du som sitter här och försöker trycka ner människor du inte känner o snacka om saker du inte har en aning om!
Citera
2011-11-24, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Döden är den lätta utvägen, skam är den största problemet

Helt underbart att se han utan armar och med 1 arm bara, samt förlamad i halva fejjan!
Citera
2011-11-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller

Det du bör känna till är att Fadi hade många Facebook konton. Den du menar är fadi själv. Han hade ju inte flera konton BARA där, utan överallt
Citera
2011-11-24, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oliver45

Ska försöka att ta dig på allvar fast du inte kan använda quote på ett korrekt sätt.

Där är många OM och MEN, men eftersom ingen ger en ett vettigt svar, så får ni räkna med att vi sitter och spekulerar hej vilt, kom in med info och svar på våra frågor, så slipper Du/Ni att det sprids mer rykten om er.

Beträffande att jag trycker ner folk, tja de kan jag erkänna att jag gör, dock är det inte gemene man, utan det är enbente och hans extremt pinsamma kalle anka gäng och alla som hyllar dom till skyarna inne i denna tråd.
Dock får jag tacka för svaren, det sätter stopp för fler rykten!
Citera
2011-11-24, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DesignedFor
Det du bör känna till är att Fadi hade många Facebook konton. Den du menar är fadi själv. Han hade ju inte flera konton BARA där, utan överallt

Mannen med 1000 ansikten, ett mirakel att polisen hittade honom...
Citera
2011-11-24, 23:21
Medlem
Citat:
Och fotfarande leker mangas?

Var då för någonstans?

Om det stämmer att ALLA nu insett vem han är och ALLA vänder honom ryggen, bara fryser ut honom så ska ni se vad som händer.

Ha kul så länge, ett skratt förlänger livet sägs det!
Citera
2011-11-24, 23:23
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likethetruth
Var då för någonstans?

Om det stämmer att ALLA nu insett vem han är och ALLA vänder honom ryggen, bara fryser ut honom så ska ni se vad som händer.

tyckte du inte lite synd om han? Snubben blev av med sitt ben då skulle han insett att det var gameover men han startade gäng och började pressa folk på datorer, oskyldigt folk
Citera
2011-11-24, 23:25
Medlem
samotis avatar
Citat:
Var då för någonstans?

de alla är av samma korn, de som hoppade av är inte bättre än han själv till och med fegare än han
Citera
2011-11-24, 23:27
Medlem
Citat:
Döden är den lätta utvägen, skam är den största problemet

Det är det som är alldeles för enkelt om han gjort det som det påstås!

Vet inte om han kan känna skam i så fall men har han inga runt sig så kommer han att gå under med tiden, lååångsaaammt.
Citera
2011-11-24, 23:33
Medlem
samotis avatar
Citat:
Det är det som är alldeles för enkelt om han gjort det som det påstås!

Vet inte om han kan känna skam i så fall men har han inga runt sig så kommer han att gå under med tiden, lååångsaaammt.
Känna skam de kommer han att göra som han har hållit på, han kommer hoppa om de tar hans andra ben
Citera
2011-11-24, 23:42
Medlem
Citat:
tyckte du inte lite synd om han? Snubben blev av med sitt ben då skulle han insett att det var gameover men han startade gäng och började pressa folk på datorer, oskyldigt folk

Citat:
de alla är av samma korn, de som hoppade av är inte bättre än han själv till och med fegare än han

Jag vet inte hur det ligger eftersom jag inte känner till denna F.

Jag tycker i allmänhet inte om att håna folk med ett ben, ett öga, en balle osv.

Kan hända vem som helst och det skjuts ofta i benen vad man hör.

Nej, inte ok i min värld att pressa oskyldiga på något, råna gamlingar på rullatorer, stjäla mobiltelefoner mm.

Av erfarenhet vet jag att en och annan KAN LJUGA så bra och lura många men det kommer fram förr eller senare och det är säkert.

Om de visste eller inte så visst nu har de väl en STOR SKAM att bära, LÄNGE!

De som verkligen blev lurade får det tufft att bevisa det men de fick lära sig en läxa i alla fall.

Tyvärr så tror jag inte F är den enda ledaren som är sådan.

Funderar fortfarande hur den lilla staden kan rymma så många lägstanivåtyper!!

Är det något smittsamt virus eller har alla skickats dit på något sätt????
Citera
2011-11-24, 23:48
Medlem
Citat:
Känna skam de kommer han att göra som han har hållit på, han kommer hoppa om de tar hans andra ben

Personligen skulle jag inte vilja sitta inne för en sån skit utan jag är övertygad om att han fixar sig själv när han inte orkar mer!!!

En sån som beskrivs här är mycket ynklig och för att överleva var han väl tvungen att starta ett gäng.

Först var det en del som tyckte synd om honom men det lärde han sig utnyttja i så fall.

Det måste man säga att han lyckats med men hur länge det varar får tiden utvisa.

Hoppas att det finns en och annan som lärt sig något av detta också, att de vet hur man inte ska vara eller göra!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in