2011-11-19, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Är de kvar så är det max 5 inklusive bonde, se bara på Facebook.

Länka till dom kontona som ni snackar om
Citera
2011-11-19, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Håll isär begreppen Buzz. Vi är på Flashback nu, inte Facebook...

Jävlar, där drog nu ned byxorna på mig.

Givetvis har du helt rätt . Jag vill nog påstå att jag är lite ur balans efter att ha smuttat på virren och hela grejen i sig är rätt så komisk. Från världsledande ena dagen till nedstängda andra.

Laserklinikerna lär nog få fullt upp den närmsta tiden
Citera
2011-11-19, 21:11
Medlem
samotis avatar
[quote=crabkiller]Länka till dom kontona som ni snackar om[/QUO
Titta själv vad fan ska man ljuga om såna löjliga grejer
Citera
2011-11-19, 21:14
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Jävlar, där drog nu ned byxorna på mig.

Givetvis har du helt rätt . Jag vill nog påstå att jag är lite ur balans efter att ha smuttat på virren och hela grejen i sig är rätt så komisk. Från världsledande ena dagen till nedstängda andra.

Laserklinikerna lär nog få fullt upp den närmsta tiden
Laser kliniken är lyx kostar mycket, tror att det blir sandpapper klinikerna som får jobbet.
Citera
2011-11-19, 21:17
Medlem
Citat:
Laser kliniken är lyx kostar mycket, tror att det blir sandpapper klinikerna som får jobbet.

Hahha sant, fan en Gadd på handen kan man väl leva med ett tag, men dom som har gaddat sig på halsen ansiktet och på BAKHUVUDET, jag menar facepalm? va fan tänker man ens med när man gör det? förmodligen inte ens röven utan något ännu mindre IQ befriat område.. stackars pojkar säger jag
Citera
2011-11-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Hahha sant, fan en Gadd på handen kan man väl leva med ett tag, men dom som har gaddat sig på halsen ansiktet och på BAKHUVUDET, jag menar facepalm? va fan tänker man ens med när man gör det? förmodligen inte ens röven utan något ännu mindre IQ befriat område.. stackars pojkar säger jag

Uppenbart retards.
Citera
2011-11-19, 21:25
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Länka till dom kontona som ni snackar om
Glömde säga L.. S.....M det var snubben som hans morsa fixade knark till båda fick fängelse för det.Har du hittat nåt?
Citera
2011-11-19, 21:27
Bannlyst
[quote=samoti]
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Länka till dom kontona som ni snackar om[/QUO
Titta själv vad fan ska man ljuga om såna löjliga grejer

Alltså jag misstror dig verkligen inte, jag vill mer än gärna ha något att skratta till
Citera
2011-11-19, 21:35
Medlem
Citat:
Glömde säga L.. S.....M det var snubben som hans morsa fixade knark till båda fick fängelse för det.Har du hittat nåt?

Jaså L*O S*****m?
Citera
2011-11-19, 21:37
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Jaså L*O S*****m?
Du är väl från de trakterna? Du borde känna han? Glad för tjack dålig på att drfita sig.
Citera
2011-11-19, 21:39
Medlem
samotis avatar
[quote=crabkiller]
Citat:

Alltså jag misstror dig verkligen inte, jag vill mer än gärna ha något att skratta till
Ja det förtår jag men det är som vilket så kallad gäng som helst äna dagen typ SL for life nästa maraton löpare Outlaws. Broderskap, familj ja visst som andra gäng de bytar hela tiden tills den inser att det finns inget att hämta.
Citera
2011-11-19, 21:44
Medlem
b-os avatar
Citat:

Vet en klinik som tar 680:- per kvadrat centimeter så man kan nog räkna med att dom andra ligger i samma prisklass.
kanske smartare att tatuera in UT efter deras SL, blir nog billigare så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in