2009-10-24, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bigggi
nej värkligen inte. det var F... B.... som grundade S.L o sen tog in honom som andra ledare ifall någon skulle åka in så skulle den andra hålla igång allt, men efter att han började snnacka för mkt o överdriva om saker så var det nog bäst så. det kom fram saker som inte ens var sanna som 31 åringen hade tydligen berättat för F... o det kollade han nog upp o då togs ett beslut om att kicka honom.

allvar du e fan fett flummig, du svarar på dina egna inlägg. men det e bra att du gör det för nu vet man lite mer.
Citera
2009-10-24, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haver
allvar du e fan fett flummig, du svarar på dina egna inlägg. men det e bra att du gör det för nu vet man lite mer.

det handlar inte om flummig, jag ser väll att jag svara på egna inlägg ideiot.
det e det att det att det e fakta.
Citera
2009-10-24, 15:45
Bannlyst
Citat:
det handlar inte om flummig, jag ser väll att jag svara på egna inlägg ideiot.
det e det att det att det e fakta.

jaja what ever, men hur vet du så mkt då?? e det sådant du säkert hört o tror nu att du e gangster??
Citera
2009-10-24, 15:48
Bannlyst
Citat:
jaja what ever, men hur vet du så mkt då?? e det sådant du säkert hört o tror nu att du e gangster??

jag tror inte ett piss för jag e ingen ganster eller vill vara, bor man i närheten så sprider allt sig som ringar på vatten.
Citera
2009-10-24, 15:51
Bannlyst
Citat:
jag tror inte ett piss för jag e ingen ganster eller vill vara, bor man i närheten så sprider allt sig som ringar på vatten.

okej, e inte så insatt, har bara läst lite o jag vet att dem finns i den staden jag bor i. men det stod att tio tal og medlemmar hoppade av o gick med S.L? var inte det typ hela og??
Citera
2009-10-24, 15:53
Bannlyst
Citat:
okej, e inte så insatt, har bara läst lite o jag vet att dem finns i den staden jag bor i. men det stod att tio tal og medlemmar hoppade av o gick med S.L? var inte det typ hela og??

om jag ska vara ärlig där så vet jag inte för har ingen kontakt med någon från og. jag vet inte hur många dem e i og eller vad som händer där.
Citera
2009-10-24, 15:55
Bannlyst
Citat:
om jag ska vara ärlig där så vet jag inte för har ingen kontakt med någon från og. jag vet inte hur många dem e i og eller vad som händer där.

a okej, trodde det för tänkte att du kanske var en av S.L medlemmarna
Citera
2009-10-24, 15:58
Bannlyst
Citat:
a okej, trodde det för tänkte att du kanske var en av S.L medlemmarna

haha nej då,
Citera
2009-10-24, 15:59
Bannlyst
Citat:
haha nej då,

såg att du skrev ett F sen punkter?? e det inte FADI BONDE du menar?? det stod längre bak här??
Citera
2009-10-24, 16:01
Bannlyst
Citat:
såg att du skrev ett F sen punkter?? e det inte FADI BONDE du menar?? det stod längre bak här??

det spelar ingen roll. stod det så så kanske det e så. inget jag kan komentera här.
Citera
2009-10-24, 16:05
Bannlyst
Citat:
det spelar ingen roll. stod det så så kanske det e så. inget jag kan komentera här.
'

okej
Citera
2009-10-24, 16:07
Bannlyst
Citat:
'

okej

du var ju fett nyfiken av dig? sammlar du info åt nån???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in