Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-09-28, 04:58
Medlem
Kan man ta bort trådar man skapat eller svar man skickat?

Hur gör man då?
2009-09-28, 05:00
Medlem
Grisefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukiis

Hur gör man då?

Vilken tråd gäller det?
2009-09-28, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisefar
Vilken tråd gäller det?

"Dina drömmar"
heter den...
2009-09-28, 05:09
Medlem
Grisefars avatar
Citat:
"Dina drömmar"
heter den...

Du menar denna?

Citat:
Jag vill(och ska) bli programledare

Nej, det går inte.
2009-09-28, 05:12
Medlem
[quote=Grisefar]Du menar denna?

Går det inte att få bort enstaka svar så vill jag ju ha bort hela tråden.. går inte det?
Senast redigerad av mjukiis 2009-09-28 kl. 06:03.
2009-09-28, 05:17
Medlem
Grisefars avatar
Citat:
Ja jag menar den tråden.
Den bara.. outar för mycket om vem jag är och det var dumt av mig att avslöja såpass mycket. Nu undrar jag om det går att ta bort tråden eller i alla fall mina inlägg i den? Tråden kan va kvar och är intressant, men det jag svarat i den vill jag ha bort...

Går det inte att få bort enstaka svar så vill jag ju ha bort hela tråden.. går inte det?

Nej.

Men FB är så stort att risken antagligen är väldigt liten för att du blir identifierad. Om du inte startar trådar om att du outat dig själv, vill säga.
2009-09-28, 05:22
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ja jag menar den tråden.
Den bara.. outar för mycket om vem jag är och det var dumt av mig att avslöja såpass mycket. Nu undrar jag om det går att ta bort tråden eller i alla fall mina inlägg i den? Tråden kan va kvar och är intressant, men det jag svarat i den vill jag ha bort...

Det skulle du tänkt på innan du skrev. Tror du verkligen att dom skulle ta bort en hel jävla tråd bara för att du är så pass dum att du inte tänker efter före??

Väx upp och dra huvudet ur röven för jävelen! Lagt kort ligger!
2009-09-28, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Det skulle du tänkt på innan du skrev. Tror du verkligen att dom skulle ta bort en hel jävla tråd bara för att du är så pass dum att du inte tänker efter före??

Väx upp och dra huvudet ur röven för jävelen! Lagt kort ligger!

Japp, så dum är jag att jag inte förstår att det inte går att ta bort en tråd som jag själv skapat. För det är ju jätteovanligt att man kan göra sånt på internet nu för tiden.
Ledsen att inte va lika perfekt å felfri som du antagligen är...
2009-09-28, 05:34
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Japp, så dum är jag att jag inte förstår att det inte går att ta bort en tråd som jag själv skapat. För det är ju jätteovanligt att man kan göra sånt på internet nu för tiden.
Ledsen att inte va lika perfekt å felfri som du antagligen är...

Då måste du verkligen vara dum... Om folk skulle ta bort trådar och inlägg hela tiden för att dom inte ville ha kvar dom skulle det knappt finnas något att diskutera längre.

Trådar eller inlägg tas inte bort om de inte bryter mot reglerna. Läs FAQen så inser du att man måste tänka längre än näsan räcker och inte komma och gnälla i efterhand.

Ja det borde du verkligen vara. Tyvärr kan jag inte säga att jag lider med dig, jag snarare skrattar åt dig i din olycka
2009-09-28, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Då måste du verkligen vara dum... Om folk skulle ta bort trådar och inlägg hela tiden för att dom inte ville ha kvar dom skulle det knappt finnas något att diskutera längre.

Trådar eller inlägg tas inte bort om de inte bryter mot reglerna. Läs FAQen så inser du att man måste tänka längre än näsan räcker och inte komma och gnälla i efterhand.

Ja det borde du verkligen vara. Tyvärr kan jag inte säga att jag lider med dig, jag snarare skrattar åt dig i din olycka

Japp, antagligen är jag totalt korkad och värdelös som människa för att jag inte visste det.
Glad att jag kan bidra till ett leende på dina läppar. Varsågod!
2009-09-28, 08:06
Moderator
evilhoneys avatar
Inga inlägg raderas om de inte bryter mot FBs regler, så enkelt är det.
2009-09-28, 08:14
Medlem
epost72s avatar
Citat:

Hur gör man då?

Man läser i (¯`°•.¸ Saker ni bör läsa innan ni startar en ny tråd ¸.•°´¯) Där hittar man tråden FAQ - LÄS innan du frågar något

Man skummar igenom till punkt 4.

Citat:
4.
Q: Kan jag radera mina inlägg?
A: Du kan inte radera dina inlägg.

"Lagt kort ligger" om det inte är regelbrott som sagt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in