Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-28, 02:07
Bannlyst
Varför blir det såhär:http://img17.imageshack.us/img17/7592/123czc.png
jag har blivit tvungen att radera en mängd torrents pga dertdär,.
jag har både winrar och winzip.
Citera
2009-09-28, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrex111
Varför blir det såhär:http://img17.imageshack.us/img17/7592/123czc.png
jag har blivit tvungen att radera en mängd torrents pga dertdär,.
jag har både winrar och winzip.
Det saknas rar-arkiv. Antingen tankade du inte färdigt eller så kommer den att nukas då den som lade upp den slarvat.

Antingen hålla koll på sidan efter att ngn lägger upp resterande arkiv eller seedar den pånytt, då förhoppningsvis komplett. Skriv kommentar om det inte uppmärksammats redan, om det finns möjlighet.

DS: Winzip kan du avinstallera, den behövs inte då du redan har Winrar, den tar nämligen även *.zip.
Senast redigerad av pc4life 2009-09-28 kl. 04:29.
Citera
2009-09-28, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pc4life
Det saknas rar-arkiv. Antingen tankade du inte färdigt eller så kommer den att nukas då den som lade upp den slarvat.

Antingen hålla koll på sidan efter att ngn lägger upp resterande arkiv eller seedar den pånytt, då förhoppningsvis komplett. Skriv kommentar om det inte uppmärksammats redan, om det finns möjlighet.

DS: Winzip kan du avinstallera, den behövs inte då du redan har Winrar, den tar nämligen även *.zip.

Nej blir så ofta. Det är på piratetorrents jag har tankat den och blir så på tti också. Oftast program. Filmer funkar alltid bra
Citera
2009-09-29, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av josott
det är för att RAR filerna är ZIPADE, du måste packa upp varje enskilt ZIP arkiv för att få fram varje enskilt RAR arkiv. Idiotiskt men är nån scenstandard på vissa grejer

! Kommer ta år med så många filer
Citera
2009-09-29, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrex111
! Kommer ta år med så många filer
Börja med att avinstallera Winzip (ingen som har Winrar behöver den) så slipper den associeras med en massa skit. Sedan är det bara packa upp. Tex packar du upp *.001 med WINRAR, så tar den resten per automatik. Är du osäker om alla arkiv finns kan du kolla ev. sfv-fil med tex QuickSFV. OM det mot förmodan är flera zip-arkiv, så kan du markera flera stycken genom att hålla inne ctrl och sedan högerklicka för att extrahera dessa med Winrar.
Senast redigerad av pc4life 2009-09-29 kl. 03:19.
Citera
2009-10-06, 10:31
Medlem
Tja,

Bara för att jag är så trevlig, snäll och underbar så har jag tagit mig tid att hjälpa denna vilsna själ i sitt surfande efter porr på internet.

Har skapat två torrents åt dig med kvinnan i ditt liv, en med releasen i rar format eftersom du inte kunde hantera en standard .zip release samt en som är helt uppackad så du bara behöver ladda ner och sedan ta en stund för dig själv när du behagar.

Själv föredrar jag dock kvinnor med lite mer kött på benen, den här tösen ser inte ut att ha fått mycket mat i livet tyvärr.

Nerpackad version:
http://mintorrent.se/details.php?id=3118

Uppackad version:
http://mintorrent.se/details.php?id=3119

Skulle det uppstå något problem så återkom gärna så skall jag försöka hjälpa dig efter bästa förmåga, men då gäller det bara winrar, torrenten och inte någon handpåläggning på dig då jag inte sysslar med sådana saker.

Mvh,
Viperia
Senast redigerad av Viperia 2009-10-06 kl. 10:39.
Citera
2009-10-06, 10:45
Medlem
Andreasvbs avatar
Nu har du fått allt på silverfat så nu kan du inte klaga på att du inte klarar att öppna filerna.

Hade du bara lyssnat på mig i din förra tråd hade inte stackars Viperia behövt göra massa torrents.

Om du inte vet hur man gör är det bara att fråga istället för att skriva att jag m.fl. inte kan något, det uppskattas inte.
Citera
2009-10-06, 20:16
Medlem
Hur svårt kan det vara...
Markera alla zipfiler och högerklicka på en av dom, välj extrahera här. Då får du en massa rar, r00, r01 osv. Sen högerklickar du på någon av rarfilerna och väljer packa upp. Då fixar den resten själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in