. Sen personligen så tror jag aldrig att någon hund oavsett ras hade plockat mig, eller varg. Hade tryckt in ögonen knäckt nacken på den tatt hem den o grillat den i brasan.
s
Det där är som om du inte är så kunnig om hunddjur. Lite arrogans.
Självklart finns det många hundar som kan döda dig. Det finns även fler vargar som lätt skulle döda dig.
Det där är som om du inte är så kunnig om hunddjur. Lite arrogans.
Självklart finns det många hundar som kan döda dig. Det finns även fler vargar som lätt skulle döda dig.
Säkerligen, säkerligen. Men vad hjälper det att tänka så, jag avstår från den tanken iaf vilket kommer att hjälpa mig om jag någon gång hamnar i den sitsen.
Sökte man fann inget så men... En hund har bitit ihjäl min katt, om jag nu dödar äckelhunden, kan man få straff för det? Är det en rätt handling av mig att döda hundkräket? Vill ju bara ha ihjäl äcklet. Vad skulle ni gjort i min sits? VAd skulle ni ha gjort som hundägare?
Du får utveckla. Hur gick hunden till attack? Sprang den lös, hoppade den över staketet eller sprang den in på din tomt och dödade katten? Det beror ju helt på situationen, om det var ett "vansinnesdåd".
Hunden är ju oskyldig din drummel.Ta dig istället en titt på ägaren som fostrat den.
Håller med.
Jag uppmuntrar inte brott, för det är ju olagligt. Men det kanske är intressant att veta att i Förenta Arab Emiraterna får du bara böter om du kör ihjäl en utlänning.
Sedär ja.
Gamla tanter har levt klart.
Förmodligen bet inte hunden ihjäl henne utan på sin höjd skrämde henne lite.
Katter och gamla kärringar finns det gott om,ingen skada skedd.
Sökte man fann inget så men... En hund har bitit ihjäl min katt, om jag nu dödar äckelhunden, kan man få straff för det? Är det en rätt handling av mig att döda hundkräket? Vill ju bara ha ihjäl äcklet. Vad skulle ni gjort i min sits? VAd skulle ni ha gjort som hundägare?
Skulle du vart lika angelägen om att anmäla om din misse hade blivit dödat när de bråkat med en annan katt?