2009-09-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dileva
Nej, nej, nej! Nu har du satt griller i huvudet på henne. Hon börjar fantisera och förväntar sig både det ena och det andra. Ser hon att du kommer dragandes med lite baby-olja så blir hon givetvis besviken.

Du måste nu tänka större än henne så att hon verkligen blir överraskad. Har du lite stålar så köper du mousserande vin och jordgubbar. Ev kan ni doppa dem i smält choklad och mata varandra... osv (du förstår nog vad som händer sedan). Det kanske inte går att hitta jordgubbar nu förresten... någon annan läcker exotisk frukt funkar bra också. Riktigt god mogen mango kanske som du skivar och äter med fingrarna så att det blir lagom slabbigt.

Har du inga pengar och gillar olje-idén så måste du göra något annat runtomkring. Levande ljus, skön musik osv.

Jag har redan köpt olja och berättat de för henne, hon är i skolan för tillfället. Berättade det igår efter att jag byggt upp stämningen lite, dock så var det så sent (hade kollat på holleywood brudar) och hon skulle sova. Så det blev bara det vanliga då . Men hon tyckte idén var jätte bra och ser fram emot att göra det idag .
Citera
2009-10-01, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Beror på vilken du får tag på. Det finns de som inte smakar något och är perfymfria. Det är dock inte så mysigt att ha i munnen då det är oljigt och kladdigt. Men skippa oljan på könet och ha den överallt annars och när det är dax att könet ska berbetas så går du direkt på med munnen och torkar av händerna lite på en handduk eller papper.

Jag håller för övrigt inte med antonivansson. Vuxenolja som han kallar det luktar ofta kvalmigt och har massa tillsatser. Satsa på en helt perfymfri olja som inte luktar något. Då slipper du också bismaker om det kommer på kroppsdelar som sedan kommer i kontakt med munnen.

Menar du verkligen att han ska olja in hela tjejen? Hur i hela friden har man sex då? Blir hon inte väldigt hal då, tjejen? Räcker det inte med olja fläckvis? Gud jag skulle frysa ihjäl.
Citera
2009-10-01, 21:23
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Menar du verkligen att han ska olja in hela tjejen? Hur i hela friden har man sex då? Blir hon inte väldigt hal då, tjejen? Räcker det inte med olja fläckvis? Gud jag skulle frysa ihjäl.
Du får väl för fan arbeta lite då. Då blir man varm men du är väl en död fisk?
Citera
2009-10-01, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Du får väl för fan arbeta lite då. Då blir man varm men du är väl en död fisk?

Hur arbetar man om man är inoljad? Halkar man inte bara omkring då
Citera
2009-10-01, 21:51
Bannlyst
Här ser man verkligen att smaken är som baken när det gäller sex, delad. Jag skulle hellre avstå från sex resten av mitt liv än att försöka ha sex inoljad. Jag tycker det verkar äckligt att hålla på med olja. Enda sättet att få henne att slappna av? nej fy
Citera
2009-10-01, 22:03
Medlem
Gluffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Här ser man verkligen att smaken är som baken när det gäller sex, delad. Jag skulle hellre avstå från sex resten av mitt liv än att försöka ha sex inoljad. Jag tycker det verkar äckligt att hålla på med olja. Enda sättet att få henne att slappna av? nej fy
Jag skulle inte sträcka mig så långt som att aldrig mer ha sex i hela mitt liv för att slippa ha oljesex men jag håller med om att det skulle kännas jävligt äckligt, jag tycker t.o.m. att det mest är jobbigt och snudd på obehagligt att ha sex medan man är blöt.

Att olja in brösten som förspel låter dock rätt ok.
Citera
2009-10-01, 22:51
Medlem
idezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Aloe smakar ju fruktansvärt äckligt. Men oljan smakar okej då?

Olja smakar väl aldrig bra, men den här oljan luktar bra iallafall=)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in