2009-09-27, 22:57
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
Du missuppfattade mig :P Det dumma jag sa var att jag skulle ge henne en överraskning, jag hade ju ingen på lager. Men nu när jag har kommit på något så är det ju lugnt! Men tack för tipset! En helkroppsmassage med sex som avslutning kan nog vara perfekt Hur är det med att smörja in henne runt könet och sedan slicka? Jag antar att sånn olja är ganska så naturlig och ofarlig, men det är inte så att de kanske smakar parfymering och liknande?

Beror på vilken du får tag på. Det finns de som inte smakar något och är perfymfria. Det är dock inte så mysigt att ha i munnen då det är oljigt och kladdigt. Men skippa oljan på könet och ha den överallt annars och när det är dax att könet ska berbetas så går du direkt på med munnen och torkar av händerna lite på en handduk eller papper.

Jag håller för övrigt inte med antonivansson. Vuxenolja som han kallar det luktar ofta kvalmigt och har massa tillsatser. Satsa på en helt perfymfri olja som inte luktar något. Då slipper du också bismaker om det kommer på kroppsdelar som sedan kommer i kontakt med munnen.
Senast redigerad av Snövit 2009-09-27 kl. 23:00.
Citera
2009-09-28, 01:31
Medlem
Citat:
Jag sa något ganska korkat precis på telefonen, jag ville göra henne lite extra exalterad över att jag ska komma i morgon så jag sa att jag hade en överraskning åt henne. En sexuell överraskning...

Men jag har inte det, så nu måste jag komma på ngt
Men jag har en idé, sånt där baby olja (eller va fan de heter?) kanske kan vara något? Hon älskar bröststimulans så smörja in hennes bröst med sånt borde la vara ganska upphetsande? Så min fråga är vart man kan köpa sånt och inte på internet eftersom jag behöver det i morgon. Jag kommer åka förbi Skövde och Borås, så i de städerna, var?

Om ni har någon annan bra idé på saker jag kan överraska henne med så säg det

MvH!

Glid in på "Partaj" i knalleland(borås), där har dom massa skojiga saker... Sexspel, handbojor, ätbara saker och massa annat..
Eller Erocenter, men det är lite(läs:mycket) tacky, fast dom har säkert massa spännande där.
Citera
2009-09-28, 08:01
Medlem
Bluebeast72s avatar
Köp med en sjuttifemma brännvin o en kortlek o föreslå klädpoker.
Citera
2009-09-28, 08:08
Moderator
evilhoneys avatar
Trams raderat.
//mod
Citera
2009-09-28, 08:55
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Okej, men kan du tipsa mig om en konkret affär?

Bodyshop är en affärskedja som säljer hudvårds- och skönhetsprodukter, till både män och kvinnor. Dock så vet jag ju inte om de finns en Bodyshop i Skövde.

Hur mer konkret kan det bli på förslag av affär?
Citera
2009-09-28, 13:06
Bannlyst
partaj finns i skövde med
Citera
2009-09-28, 17:44
Medlem
idezs avatar
Gå bara och köp vanlig babyolja fast med aloe vera, det luktar riktigt bra faktiskt, haft det i flera år! http://threeofakind.blogg.se/images/2008/200809181161_17376623.jpg
finns i stort sett på alla livsmedelaffärer!
Citera
2009-09-28, 18:33
Medlem
Ratads avatar
Klä upp dig i kostym och när hon kommer ska du börja förföra henne och låtsas vara "businessmannen och dekadanta damen". Låt henne inte ta av dig kostymen utan snuska påklädd.
Citera
2009-09-28, 21:07
Medlem
dilevas avatar
Nej, nej, nej! Nu har du satt griller i huvudet på henne. Hon börjar fantisera och förväntar sig både det ena och det andra. Ser hon att du kommer dragandes med lite baby-olja så blir hon givetvis besviken.

Du måste nu tänka större än henne så att hon verkligen blir överraskad. Har du lite stålar så köper du mousserande vin och jordgubbar. Ev kan ni doppa dem i smält choklad och mata varandra... osv (du förstår nog vad som händer sedan). Det kanske inte går att hitta jordgubbar nu förresten... någon annan läcker exotisk frukt funkar bra också. Riktigt god mogen mango kanske som du skivar och äter med fingrarna så att det blir lagom slabbigt.

Har du inga pengar och gillar olje-idén så måste du göra något annat runtomkring. Levande ljus, skön musik osv.
Citera
2009-09-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dileva
Nej, nej, nej! Nu har du satt griller i huvudet på henne. Hon börjar fantisera och förväntar sig både det ena och det andra. Ser hon att du kommer dragandes med lite baby-olja så blir hon givetvis besviken.

Du måste nu tänka större än henne så att hon verkligen blir överraskad. Har du lite stålar så köper du mousserande vin och jordgubbar. Ev kan ni doppa dem i smält choklad och mata varandra... osv (du förstår nog vad som händer sedan). Det kanske inte går att hitta jordgubbar nu förresten... någon annan läcker exotisk frukt funkar bra också. Riktigt god mogen mango kanske som du skivar och äter med fingrarna så att det blir lagom slabbigt.

Har du inga pengar och gillar olje-idén så måste du göra något annat runtomkring. Levande ljus, skön musik osv.

Jag tänker också i dessa banor.

Men svårt att ge tips om man inte känner till hur damen är sexuellt. Men något klyschigt romantiskt arrangemang funkar säkert fint + helkroppsmassage med babyolja.
Citera
2009-09-28, 21:46
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dileva

När jag var en liten grabb köpte jag en flaska mousserande vin till ett möte utomlands med en häftig tjej.
När hon såg den började hon asgarva och plockade upp en bra skumpa ur sin väska.
Fan va jag skämdes och en sådan fadäs har jag aldrig gjort om sedan dess.

/VV
Citera
2009-09-29, 10:11
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idez
Gå bara och köp vanlig babyolja fast med aloe vera, det luktar riktigt bra faktiskt, haft det i flera år! http://threeofakind.blogg.se/images/2008/200809181161_17376623.jpg
finns i stort sett på alla livsmedelaffärer!

Aloe smakar ju fruktansvärt äckligt. Men oljan smakar okej då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in