Citat:
Ursprungligen postat av admin
Du tyckte att hon gjorde fel, för att hon följde reglerna. Hade hon agerat som du önskat, så hade hon brytit mot reglerna - och därmed varit en dålig moderator.
Jag tycker f.ö. inte att någon av våra regler är underliga, och är det någon specifik punkt som du vill ändra på - så förklara detta.
Så min fråga: Exakt vilken regel är det du vill ändra på?
admin
admin: Så här skrev jag i första inlägget "Såg i går att det fanns ett inlägg från en tjej i Skåne som ville ha kontakt med
män. Efter påpekanden så har moderatorn ändrat inlägget och då lägger den här söta tjejen ut en länk till sin hemsida och då tycker moderatorn det är helt OK genom att tycka det är snygg hemsida. Skulle kunna svära o leva rövare som vissa gör när det inte passar, men jag kan bara konstatera att dubbelmoralen finns....."
Det var det jag retade mig på och som sen har diskuterats fram och tillbaka.
Visserligen har jag lugnat ned mig nu, och förstår reglerna som finns och att moderatorn följt desamma, det accepterar jag också.
Men att en länk till en kvinnas hemsida accepteras men inte hennes "direktreklam" här på FB, det förstår jag inte.
Jag anser att regel 07. "Försäljning (köpes/säljes/bytes) är förbjudet i forumet" bör göras om så att det även avser sexuella tjänster.
Pojken