Jag har en Flashbacktidning och de ska ju vara värda pengar. Mitt ex ska vara värt upp till 450:- enligt länk från Flashback.
Frågan är bara, var säljer jag den? Tradera känns uteslutet då den säkert skulle drunkna bland alla annan skit. Antikvariat skulle inte fatta vad det var de blev erbjudna.. så, vad gör man? Skulle det funka på Blocket tror ni? Vill inte pröjsa en tjuga i onödan.
OBS: Vill inte ha några förslag på köp i tråden, bara tips tack.
Köpte den 1997 när den släpptes för 69 spänn, skulle köpt upp alla som låg i en hög på Dolores (Järntorget) i Götet.
Jag har en Flashbacktidning och de ska ju vara värda pengar. Mitt ex ska vara värt upp till 450:- enligt länk från Flashback.
Frågan är bara, var säljer jag den? Tradera känns uteslutet då den säkert skulle drunkna bland alla annan skit. Antikvariat skulle inte fatta vad det var de blev erbjudna.. så, vad gör man? Skulle det funka på Blocket tror ni? Vill inte pröjsa en tjuga i onödan.
OBS: Vill inte ha några förslag på köp i tråden, bara tips tack.
Köpte den 1997 när den släpptes för 69 spänn, skulle köpt upp alla som låg i en hög på Dolores (Järntorget) i Götet.
Tradera burkar vara alldeles ypperligt för sådant. Folk som letar efter samlarsaker vet hur de skall hitta de saker de söker. Tradera har bra kategorier och med en bra rubrik så är det nog svårt att nå en större potentiell kundskara någon annan stans.
Men grejen med Tradera är att om man sätter 300:- i utgångspris och önskar att det går upp till nära de 450:- den ska vara värd kan man glömma bud helt.
Sätter man en spänn går det antingen upp till två eller 200 och då måste jag sälja den, om jag inte sätter en massa spärrar som kostar pengar.
Tradera är jäkligt oförutsägbart.. man får dock opfta ut mycket mindre än vad man vill..
Säljer mest skit på Tradera som inte gör något om man får dåligt betalt för.
Sätt ut på Tradera för en krona, sen lägger du på exponering för en 10:a, du kommer säkert få många intresserade. Om nu priset blir kasst på slutet, låt en kompis bjuda och vinna
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!