2009-09-26, 20:01
Medlem
Hej jag fick precis hem en version av fifa 10 men nr jag ska starta s kommer den dr rutan upp som sger att fifa10.exe har slutat fungera och man kan vlja "sk efter en lsning online och stng programmet" eller "Stng programmet." Jag hade samma problem med NFS-SHIFT. vad r problemet. Varfr har saker och ting slutat fungera eller r det ngot speciellt med EA:s spel? Tack p frhand
Citera
2009-09-26, 20:10
Citat:
Ursprungligen postat av vallstena
Hej jag fick precis hem en version av fifa 10 men nr jag ska starta s kommer den dr rutan upp som sger att fifa10.exe har slutat fungera och man kan vlja "sk efter en lsning online och stng programmet" eller "Stng programmet." Jag hade samma problem med NFS-SHIFT. vad r problemet. Varfr har saker och ting slutat fungera eller r det ngot speciellt med EA:s spel? Tack p frhand
hejsan, vilket OS har du / vilken version?
Citera
2009-09-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etux
hejsan, vilket OS har du / vilken version?
Jag har Vista. Men listade nog ut att det var cracken som var fel p fr nr jag startade spelet nu utan att ha kopierat cracken s str det ju bara som vanligt att det inte finns ngon skiva. Men nr jag lgger p cracken s kommer felmeddelandet
Citera
2009-09-27, 15:26
Medlem
Jag har precis samma problem...
Citera
2010-04-09, 16:33
Medlem
hade samma problem men jag hade glmt att kopiera filen 1911.dll till fifa mappen.
Filen fanns med i torrenten
Citera
2011-11-12, 16:12
Medlem
DangerDooms avatar
Har samma problem.. Ngon som kan frklara vad det r fr problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in