Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-09-26, 19:40
Medlem
Den är ju helt omöjlig att hålla koll på. Ställer man en fråga sent på kvällen och kollar igen nästa morgon så är det nästan garanterat att man inte hittar det igen. Dessutom varierar diskussionerna något enormt från sida till sida.

Jag föreslår att man skapar ett underforum för alla Playstation-konsoler (Ps3, Ps2, PSP osv.), ett underforum för Xbox-konsoler och en "övrigt".

Ursäkta min något korta trådstart, men jag tycker det inte finns mycket att tillägga.

EDIT: insåg att min rubrik var något missvisande, mod kan ändra ifall han/hon känner för det.
Citera
2009-09-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonate
Jag föreslår att man skapar ett underforum för alla Playstation-konsoler (Ps3, Ps2, PSP osv.), ett underforum för Xbox-konsoler och en "övrigt"..

Ja, vi ignorerar Nintendo bara för sakens skull.

Typiskt PS3/Xbox-fantaster.
Citera
2009-09-26, 19:46
Medlem
uainds avatar
Ha! Håller med, den tråden är helt keff. Bara massa fjortisar som skriker... helt omöjligt att få ut någon vettig information ur den.
Citera
2009-09-26, 19:47
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Ja, vi ignorerar Nintendo bara för sakens skull.

Typiskt PS3/Xbox-fantaster.
Haha, stackars Nintendo-älskare ja!

Men ett subforum för de 3 stora konsollerna skulle vara väldigt trevligt. Personligen så tycker jag att "konsol" delen är lite väl rörig just nu.
Citera
2009-09-26, 20:16
Medlem
Von0bens avatar
Problemet är väl inte kopplad till konsol utan till problematiken med gigantiska klistrade mastodonttrådar
Citera
2009-09-26, 20:24
Medlem
Megalomanias avatar
Gå till kontrollpanelen, välj visa alternativ, fyll i "visa 40 inlägg per sida". Nu ska du inte längre ha några problem att hitta tillbaka till ditt inlägg för det hör till ovanligheterna att det postas 40+ inlägg per dygn i tråden.

Något annat du behöver hjälp med?
Citera
2009-09-26, 20:28
Medlem
AquaRegias avatar
Finns det dessutom inte en knapp där det står "Gå till det första nya inlägget"?
Citera
2009-09-26, 20:33
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Finns det dessutom inte en knapp där det står "Gå till det första nya inlägget"?
Stämmer bra det. Knappen till höger om namnet på det som postat senaste inlägg i listan.
Citera
2009-09-26, 20:33
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonate
Den är ju helt omöjlig att hålla koll på. Ställer man en fråga sent på kvällen och kollar igen nästa morgon så är det nästan garanterat att man inte hittar det igen. Dessutom varierar diskussionerna något enormt från sida till sida.

Jag föreslår att man skapar ett underforum för alla Playstation-konsoler (Ps3, Ps2, PSP osv.), ett underforum för Xbox-konsoler och en "övrigt".

Ursäkta min något korta trådstart, men jag tycker det inte finns mycket att tillägga.

EDIT: insåg att min rubrik var något missvisande, mod kan ändra ifall han/hon känner för det.

Jonate citerad

Spara bifogad länk så kan du enkelt hitta inlägg där du blivit citerad.

Plus de andra tips som förekommit i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Hur kommder det sig, by the way, att man inte kan söka på sitt eget användarnamn och få upp alla inlägg där man är citerad?

Jag harför mig det funkade förr, och det funkar på andra forum, men på flashback får man bara upp flera månader gamla träffar.

Von0ben citerad
Senast redigerad av epost72 2009-09-26 kl. 20:39.
Citera
2009-09-26, 20:36
Medlem
Von0bens avatar
Hur kommder det sig, by the way, att man inte kan söka på sitt eget användarnamn och få upp alla inlägg där man är citerad?

Jag harför mig det funkade förr, och det funkar på andra forum, men på flashback får man bara upp flera månader gamla träffar.
Citera
2009-09-26, 21:23
Medlem
Psyko-12s avatar
Jag röstar för nya subforum... om vi hade haft en poll..
Citera
2009-09-26, 21:25
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Sök på quote=Von0ben så går det nog bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in