2009-09-24, 13:46
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nusic
känns som det ska till en ganska kåt jävel för att börjar onanera under sitt eget polisförhör..

Han kanske är släkt med domaren med pumpen som han använde under rättegångar.

Citat:
I augusti 2006 avslöjades domaren Donald Thompson med att onanera med en penispump ett flertal gånger mitt under pågående rättgångar. Domaren Thompson försvarade sig med att pumpen som man fann i hans ägo, bara var en kul sak som han aldrig hade använt. Man hittade dock sperma i domarens penispump, samt bevis för att han hade använt pumpen ett flertal gånger i rättssalen.
Senast redigerad av Beatas 2009-09-24 kl. 14:04.
Citera
2009-09-24, 13:49
Medlem
laymedowns avatar
Det här är ju det sjukaste på länge, okej att han hade tråkigt i lastbilen men varför i helvete onanerar man under ett polisförhör? Jösses
Citera
2009-09-24, 13:55
Medlem
Roffe83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laymedown
Det här är ju det sjukaste på länge, okej att han hade tråkigt i lastbilen men varför i helvete onanerar man under ett polisförhör? Jösses

Sjukligt översexuell?
Annars har jag väldigt svårt o komma på varför :P
Citera
2009-09-24, 14:11
Medlem
oyinbozs avatar
Påminner om tvångsrunkaren i Sons of Anarchy...

Det har ett namn va?
Citera
2009-09-24, 14:18
Medlem
.-.-.s avatar
Ska man gissa på att han hade sniffat det vita guldet?
Låter som en tjackis, dom brukar var mästare på att runka dygnet runt.

Som belöning får han väl asyl, ett PUT som belöning.
Körkortet borde ryckas på livstid av denne runkmaster.
Citera
2009-09-24, 14:25
Medlem
Venators avatar
En bekant som var arbetsledare på ett åkeri berättade att de hade en kille som ansåg att bästa sättet att hålla sig vaken i bilen är att ha dolmen framme och rulla skinn emellanåt så man håller sig kåt som fan - då är det ingen risk att man somnar.

Nej, den killen fick inte förlängt vikariat.

Sedan kommer man ju att tänka på Ulf Eklund eller vad han nu heter, som mördade Engla - han hade väl runkat i en burk som han gick omkring med på någon lastbilsterminal. Skönt att man inte är i åkeribranschen...
Citera
2009-09-24, 14:39
Medlem
Studsbolls avatar
Ett tydligt bevis på att man blir dum i huvudet av droger. Sitta och onna under ett polisförhör; 10 000 dummare än att han gjorde det när han körde vilket var dumt nog.
Citera
2009-09-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Sedan kommer man ju att tänka på Ulf Eklund eller vad han nu heter, som mördade Engla - han hade väl runkat i en burk som han gick omkring med på någon lastbilsterminal. Skönt att man inte är i åkeribranschen...
Anders Eklund. Jag tänkte på honom också. Han var lastbilschaufför och väldigt sexfixerad. Men det finns väl avarter inom alla yrken antar jag.

Kul för den holländske lastbilschauffören att erkänna för sin chef att han runkar på jobbet!
Citera
2009-09-24, 15:28
Medlem
Jag har hävdat att lastbilschaffisar som är s.k "lifers" är sexualförbrytare med släp, och detta motbevisar ju inte min tes direkt.
Citera
2009-09-24, 15:37
Medlem
DemHerrens avatar
Eftersom jag har läst och sett allt nu så kan jag lika bra dricka T-blå.
Citera
2009-09-24, 16:22
Medlem
Antingen hög, psykiskt störd eller så lider han av någon sjukdom besatthet av att onanera..
Citera
2009-09-24, 16:26
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyinboz
Påminner om tvångsrunkaren i Sons of Anarchy...

Det har ett namn va?
Eller Kåtast i Kungsängen från Nilecity........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in