2011-11-17, 18:04
Medlem
Sheps avatar
Är det bara jag som har problem med att kolla på youtube-klipp från youtube.com?
När jag klickar på ett video-klipp laddas sidan men inte själva videon, det är helt tomt där videon ska vara.

Det går att kolla på "embed" video-klipp från andra sidor utan problem.
2011-11-17, 18:09
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Är det bara jag som har problem med att kolla på youtube-klipp från youtube.com?
När jag klickar på ett video-klipp laddas sidan men inte själva videon, det är helt tomt där videon ska vara.

Samma för mig. Kolla din email om du har fått mail från tuben som jag fick. läs ovan
2011-11-17, 20:59
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Samma för mig. Kolla din email om du har fått mail från tuben som jag fick. läs ovan
Jag har haft problem med att se youtubeklipp hela kvällen. Det går att se klippen ett par minuter utan problem sen stannar det bara och jag kommer inte vidare på något sätt. Vad kan det vara för del? Behöver jag göra någon uppdatering?
2011-11-17, 21:15
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag har haft problem med att se youtubeklipp hela kvällen. Det går att se klippen ett par minuter utan problem sen stannar det bara och jag kommer inte vidare på något sätt. Vad kan det vara för del? Behöver jag göra någon uppdatering?

Tror bara ett viss antal har fått mail angående att man ska uppdatera tuben. Typ som någon test version men jag har försökt i över en timme med skiten men funkar ändå inte. Har 2 konton men kan inte se ett enda klipp på youtube med något utav kontona : /
2011-11-17, 21:18
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Tror bara ett viss antal har fått mail angående att man ska uppdatera tuben. Typ som någon test version men jag har försökt i över en timme med skiten men funkar ändå inte. Har 2 konton men kan inte se ett enda klipp på youtube med något utav kontona : /
Då är det nog bara att avvakta tills i morgon.
2011-11-17, 21:19
Medlem
Herrejävlar vad den nya designen är usel! Kan man ändra tillbaka?
2011-11-17, 21:23
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine
Herrejävlar vad den nya designen är usel! Kan man ändra tillbaka?

Har du lyckats uppdatera?
2011-11-17, 22:19
Medlem
Citat:
Har du lyckats uppdatera?

Jag har fått det automatiskt
2011-11-17, 22:44
Bannlyst
e det någon som har en aning om hur man kan få bort sitt youtube konto om man glömt lösenord och mejl?
2011-11-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shep

samma problem här ! kan bara se videos om man går in på någons kanal men inte vid vanlig sökning/favoriter/rekomennderas etc..Embedded videos på facebook funkar också.Allt funkade bra igår. Funkar förresten med Explorer men jag använder ju helst Chrome.har uppdaterat både Chrome och Flash men utan något resultat.
2011-11-18, 14:02
Medlem
Om detta händer andra så kan ni ta det lugnt, youtube raderar konton efter ett tag om det inte blivit aktiverat.
2011-11-18, 16:10
Medlem
Knotknets avatar
Med risk för upprepning men jag vet att det finns massor av datakunniga på flashback. Hur gör man för att få youtube att fungera igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in