ÄR det VERKLIGEN ingen annan som har detta problem??
Jag kan inte öppna youtubefönster om jag går via Flashback leave-fönstret. Men den andra vanliga vägen går det bra, för jag tog mig just min dagliga Björn Gustafsson-sil
Jag kan inte öppna youtubefönster om jag går via Flashback leave-fönstret. Men den andra vanliga vägen går det bra, för jag tog mig just min dagliga Björn Gustafsson-sil
För mig funkar både och! Konstigt att det inte funkar för er
Däremot hade jag svårt att komma in för några dagar sedan.. Den kanske är seg lite då och då..
Möjliftvis att youtube ligger under blockerade webplatser i IE. Annars kan du ju testa att använda dig av någon online proxy och gå in på youtube via den, bara för att se om det funkar.
Håller med dig, jag sitter på en 24mb lina och ibland kan det ta upptill 20sekunder innan en video börjar buffra Själva youtube sidan funkar fint men det är videosen som är sega.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!