Citat:
Ursprungligen postat av
kongojanne6565
Mig veterligen är det ingen som påstår att kyänis produkter botar...däremot om du ger kroppen rätt förutsättningar så har kroppen en näst intill obegränsad läkemedelsförmåga (och det är definitivt inte kyäni som har kommit på det!) och vi är ett par 100 000 människor som har testat Kyänis produkter och verkligen gillar produkterna... en del har fått hälsofördelar av dom... men det spelar ingen roll vad man säger du och dina "vänner" här på forumet är inte intresserade av att veta vad som gäller? Ni gillar att argumentera och dissekera vad man än säger. så det känns rätt så meningslöst att ge er info! Ni har bestämt att alla som gillar andra former en "vanligt" traditionellt arbete är blåsta i skallen!
"läkemedelsförmåga"
fast om du spelar boll och slutar att bete dig som en jävla tard så blir det ju mycket lättare, eller hur?
om man påstår något så måste man ju kunna backa upp detta och då menar jag via en oberoende part.
alla tvättmedelstillverkare påstår att deras produkt är bäst, men bara en kan vara bäst, därför gör t.ex. tidningen råd och rön oberoende tester på t.ex. sådana här produkter och visar hur man gick tillväga med testet och vilka resultat det blev.
det enda du gör nu är att säga till oss att vi ska lita blint på företaget som säljer produkten och kallar oss idioter för att vi inte sväljer detta med hull och hår, speciellt när det gäller en produkt som har egenskaper långt över konkurrenterna har.
låt mig gissa, när du ska köpa något, t.ex. en bil så är ditt enda "källmaterial" bilförsäljarens broschyr, du bryr dig inte om vad motormännen och bilprovningen säger, dvs en oberoende analys av produkten?