2010-06-12, 19:36
Medlem
olofjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojte
http://www.ustream.tv/mobile/viewer sök på ustream på market så ska du hitta den, det funkar

Tack, dock får jag det inte att funka. Den buffrar och sedan kommer det fram en stillbild bara. Behöver jag göra något mer?
Citera
2010-06-12, 22:29
Medlem
kazperrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Att grooveshark är både bättre och billigare.

www.grooveshark.com

Finns även som app till android. Jag har dock ej testat appen.

Finns lätt att få gratis, vet inte något sätt att slippa betala för spotify premium, förutom dem där tattiga "free spotify premium" sakerna när man ska bjuda in vänner osv.
Citera
2010-06-12, 23:38
Medlem
Söker en bra facebook app, som kan uppdatera sig och typ plingar när någon skriver till mig.
Dem andra jag har testat failar när det gäller när mina polare ska uppdatera sig..

Typ

Hej
"24 min sen"
Tja
"1 min sen"

blir blandat. stör mig sjukt mycket.
Hoppas ni fattar

/z
Citera
2010-06-13, 02:03
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazperr
Finns lätt att få gratis, vet inte något sätt att slippa betala för spotify premium, förutom dem där tattiga "free spotify premium" sakerna när man ska bjuda in vänner osv.

Den gratisversionen som finns av grooveshark är en gammal beta som buggar hela tiden. Ibland kan det ta flera minuter att buffra en låt. Jag själv betalar för grooveshark och använder det dagligen i mobilen. Rekomenderas varmt om man hellre är sugen på att betala 3$ i månaden istället för spotifys 99:-.

De enda minusen jag kan komma på sähär på rak arm vore att jag har problem att få spellistor tillgängliga i offlineläge samt att det förekommer dubletter av vissa låtar.
Citera
2010-06-13, 19:56
Medlem
Zezzys avatar
Jag har fått en Hero o jag fattar nada av det här med betalapps. Men nu e det så att jag laddade ner farm frenzy lite från market. Och nu vill jag ha hela spelet! Och att roota telefonen o köra market enabler o allt det där är på tok för avancerat för en liten tjej som mig.. Så. Jag undrar om man kan köpa spelet på nätet någonstans o sedan ladda ner det till datorn och vidare till mobilen?
Citera
2010-06-13, 20:17
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zezzy
Jag har fått en Hero o jag fattar nada av det här med betalapps. Men nu e det så att jag laddade ner farm frenzy lite från market. Och nu vill jag ha hela spelet! Och att roota telefonen o köra market enabler o allt det där är på tok för avancerat för en liten tjej som mig.. Så. Jag undrar om man kan köpa spelet på nätet någonstans o sedan ladda ner det till datorn och vidare till mobilen?

farm frenzy apk - Google Search
Citera
2010-06-13, 21:23
Medlem
Är det någon som kan förklara hur och varför man ska root sin telefon? Eftersom att OSet är linux basserat så förstår jag ju att det är för att man ska få fulla rättigheter. Men vad är det egentligen man får tillgång till? Förlorar man garantin på detta viset?
Citera
2010-06-13, 21:32
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Är det någon som kan förklara hur och varför man ska root sin telefon? Eftersom att OSet är linux basserat så förstår jag ju att det är för att man ska få fulla rättigheter. Men vad är det egentligen man får tillgång till? Förlorar man garantin på detta viset?

Why (and How) to Root Your Android Phone | Smarterware
Five Great Reasons to Root Your Android Phone
Why Root - Android Wiki
Citera
2010-06-13, 22:39
Medlem
V1P3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprinol
Den gratisversionen som finns av grooveshark är en gammal beta som buggar hela tiden. Ibland kan det ta flera minuter att buffra en låt. Jag själv betalar för grooveshark och använder det dagligen i mobilen. Rekomenderas varmt om man hellre är sugen på att betala 3$ i månaden istället för spotifys 99:-.

De enda minusen jag kan komma på sähär på rak arm vore att jag har problem att få spellistor tillgängliga i offlineläge samt att det förekommer dubletter av vissa låtar.
Jag tror att han har tankat apk-filen till den nya. För jag har hört att det finns en crackad version av grooveshark.
Citera
2010-06-13, 22:55
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V1P3R
Jag tror att han har tankat apk-filen till den nya. För jag har hört att det finns en crackad version av grooveshark.
Hur fungerar den då? Det är ju inga problem att bara ladda ner den, det jobbiga är ju att man måste logga in med sitt konto sen i applikationen.
Citera
2010-06-13, 23:01
Medlem
V1P3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprinol
Hur fungerar den då? Det är ju inga problem att bara ladda ner den, det jobbiga är ju att man måste logga in med sitt konto sen i applikationen.
Vet inte men jag tror att "bypassar" login sektionen helt enkelt.
Citera
2010-06-13, 23:06
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V1P3R
Vet inte men jag tror att "bypassar" login sektionen helt enkelt.
Har du nån länk eller så på det? Låter intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in