2010-12-22, 01:04
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donadoni
Undrar samma sak. Du får gärna PM'a mig ifall du hittar någon.
Det jag behöver är en bra copy+paste som finns på just den
LauncherPro har väl mailwidget?
Citera
2010-12-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
har du en mobil som spelet ska fungera på? dvs någon av de nyare?

jo jag har en samsung galaxy s tog hem spelet som passar den
Citera
2010-12-22, 12:00
Medlem
Xiztecs avatar
Fråga angående HandCent.
Går det att ändra smiliesen som finns när man skriver med mobilen lodrätt i XT9?

Det finns b.la ", , :P" etc men saknar "" som skulle kunna behövas. Går att ändra någon utav dem på något höger?
Citera
2010-12-22, 13:35
Medlem
karamellpojkens avatar
Till er som har en galaxy 5 tipsar jag om launcher pro + weather & toggle widget= guld
Mycket trevligt med htc's liknande clock widget som går att fixa
Citera
2010-12-22, 15:59
Medlem
Pallevantes avatar
Är det någon skillnad på Swype/liknande apps och den swypeliknande grej som åtminstone finns förinstallerad på min Blade med 2.1? Har försökt använda den ett par gånger och måste säga att den inmatningsfunktionen suger åsnedrule, missar även korta ord och nyper av mitt i ord trots att jag inte lyft eller nåt.
Citera
2010-12-22, 19:04
Medlem
OlleLjungstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Är det någon skillnad på Swype/liknande apps och den swypeliknande grej som åtminstone finns förinstallerad på min Blade med 2.1? Har försökt använda den ett par gånger och måste säga att den inmatningsfunktionen suger åsnedrule, missar även korta ord och nyper av mitt i ord trots att jag inte lyft eller nåt.
Jag kan nog tänka mig att en billigare telefon kör med en lite enklare typ av swype-kopia. Om du vill prova något annat kan jag rekommendera dig Slideit som du kan ladda ner och slänga in på telefonen. Fungerar fint. Jag själv kör med Swype på min Galaxy vilket också fungerar bra.
Citera
2010-12-22, 19:38
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
LauncherPro har väl mailwidget?
Njae, det går att lägga en icon som visar hur många olästa mail man har men ingen där man ser mailen i en lista som i htcs app.
Citera
2010-12-22, 19:52
Medlem
Hur avslutar man Spotify. Hittar ingen stoppknapp eller stänga av knapp? Måste stänga av genom Advanced Task killer.

Sen en annan fråga. Efter senaste uppdateringen kom... så måste jag varke gång jag ska in och smsa scrolla igenom hela dialogen med den jag ska messa för att komma till sista meddelandet. Innan startade den automatiskt i botten på det sista, nu när man kommer in så startar den högst upp?
Citera
2010-12-22, 19:54
Medlem
Hojtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Hur avslutar man Spotify. Hittar ingen stoppknapp eller stänga av knapp? Måste stänga av genom Advanced Task killer.

Sen en annan fråga. Efter senaste uppdateringen kom... så måste jag varke gång jag ska in och smsa scrolla igenom hela dialogen med den jag ska messa för att komma till sista meddelandet. Innan startade den automatiskt i botten på det sista, nu när man kommer in så startar den högst upp?

när du är på playlists eller startsidan så trycker du på menu knappen på telefonen och exit finns där
Citera
2010-12-22, 23:10
Medlem
dynamit-kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger

Vilken telefon har du?
Citera
2010-12-23, 16:11
Bannlyst
Tips på bra kamera app? En som man bara kan trycka på skärmen så knäoperation sen ett kort. Har en DHD
Citera
2010-12-23, 16:45
Medlem
Sigrid80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscaaaar
Tips på bra kamera app? En som man bara kan trycka på skärmen så knäoperation sen ett kort. Har en DHD

Vadå knäoperation?

Bästa kameraappen jag har hittat är Camera 360 Ultimate, kostar någon dollar i Market.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in