2004-01-02, 09:53
Bannlyst
Laddar ner www.filetopia.org med hjälp av den kan du kringå brandväggen plus ditt jobb kan ej läsa ner vad du laddar ner för något. all transfer o chat där kryptoneras i 256 bit program så det blir oläsligt för dem som vill checka dig. funkar fint på mitt jobb hehhehe . hoppas inge läser detta där. . kan själv ej anv DC på jobbet vill ej det heller mer
Citera
2004-01-02, 10:01
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr cloud
all transfer o chat där kryptoneras i 256 bit program

Är stålmannen din chef?
Citera
2004-01-02, 10:53
Medlem
Nidstangs avatar
Själv satsar jag en peng på Clark Kent
Citera
2004-01-02, 17:34
Medlem
dezents avatar
....

Citat:
Ursprungligen postat av Mr cloud
Laddar ner www.filetopia.org med hjälp av den kan du kringå brandväggen plus ditt jobb kan ej läsa ner vad du laddar ner för något. all transfer o chat där kryptoneras i 256 bit program så det blir oläsligt för dem som vill checka dig. funkar fint på mitt jobb hehhehe . hoppas inge läser detta där. . kan själv ej anv DC på jobbet vill ej det heller mer

Om inte er admin är helt korkad är risken stor att han ser trafiken iaf.
jag skulle bli väldigt nyfiken om det kom en massa oläslig/krypterad trafik till eller från en dator på något av dom nät jag har hand om. och nej det är inte svårt att upptäcka.
Citera
2004-01-03, 05:04
Medlem
B31rUts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dezent
Om inte er admin är helt korkad är risken stor att han ser trafiken iaf.
jag skulle bli väldigt nyfiken om det kom en massa oläslig/krypterad trafik till eller från en dator på något av dom nät jag har hand om. och nej det är inte svårt att upptäcka.

jeje.. go dez det e så dom ska tas :P
Citera
2004-01-03, 16:38
Medlem
Azoracs avatar
Jag är inte så insatt i hur filetopia fungerar men går den inte bara på vissa portar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in