2009-10-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bexter
Ni skulle ju kunna börja med att låta henne hångla med en annan kille, och se om hon känner sig okej med det.
Det var en bra ide. Funderar på att bjuda med henne på en kryssning eller liknande och där erbjuda henne att hångla med en eller ett par killar, som hon själv väljer ut. Sen kanske jag får se dem gå till hytten tillsammans.
Senast redigerad av storapojken 2009-10-04 kl. 23:09.
Citera
2009-10-05, 00:37
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storapojken
Det hade jag gillat om hon sa till mig.. men hon borde inte tro att jag blir arg...

Inte alls säkert hon vill. Om hon ville det skulle hon väl inte ha ett förhållande? Verkar korkat. Jag vill inte knulla nån annan än min kille. Ville jag det så skulle jag vara singel eller byta snubbe.
Acceptera att hon inte vill eller bli singel och öhh...leta efter en tjej som inte vill ha bara dig utan gärna knullar på allt möjligt?
Citera
2009-10-05, 00:55
Medlem
Citat:
Det var en bra ide. Funderar på att bjuda med henne på en kryssning eller liknande och där erbjuda henne att hångla med en eller ett par killar, som hon själv väljer ut. Sen kanske jag får se dem gå till hytten tillsammans.
Ge fan i att dra hem en massa negrer, tjusiga bekanta och sånt i det egna hemmet innan ni vet vad ni vill.

Gå på Swingerklubb där ni kan se på andra par som gör det och snacka med dom. Det blir mer avdramatiserat då för partnern.
Citat:
http://www.dn.se/dnbok/swinging-ar-v...hobby-1.698997
http://swingerscoach.webnode.com/swingerklubbar/
Citera
2009-10-05, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
stort problem?
Är detta, i din värld, ett stort problem? Herre gud...

Jag vet i alla fall hur du ska lösa ditt "stora problem".
Byt flickvän om du inte är nöjd med den du har.
Om hon inte vill så vill hon inte, varför är det så jävla svårt att acceptera?

Jag förvånas ständigt av att män inte kan acceptera att deras partners inte vill syssla med allt fucked up shit de tänder på. Jag tycker det är bland det förkastligaste man kan göra i ett förhållande [om man bortser från extrema saker] att tvinga eller tjata sig till sexuella tjänster eller akter ens partner inte vill pröva på eller utföra. Att man kan vara kreativ och lägga fram förslag om nya saker är klart man ska. Men säger hon nej betyder det nej. Man skall respektera människors sexuella gränser därför att göra något sexuellt man inte vill pga påtryckningar, tvång och tjat är en oerhörd kränkning.
Citera
2009-10-05, 15:45
Medlem
Vem fan vill ha en trekant med en annan kille??
Citera
2009-10-05, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Jag förvånas ständigt av att män inte kan acceptera att deras partners inte vill syssla med allt fucked up shit de tänder på. Jag tycker det är bland det förkastligaste man kan göra i ett förhållande [om man bortser från extrema saker] att tvinga eller tjata sig till sexuella tjänster eller akter ens partner inte vill pröva på eller utföra. Att man kan vara kreativ och lägga fram förslag om nya saker är klart man ska. Men säger hon nej betyder det nej. Man skall respektera människors sexuella gränser därför att göra något sexuellt man inte vill pga påtryckningar, tvång och tjat är en oerhörd kränkning.
Mycket bra inlägg. Gäller även utanför erotikområdet.

Man ska inte "arbeta med sin relation" som det heter. Försöka ändra på varandra.

Det gäller att hitta en KOMPATIBEL partner-och då måste man vara ärlig mot sig själv och besvara frågan.

Vem är jag och hur vill jag innerst inne uppleva livet erotiskt och vardagligt?
Citera
2009-10-05, 19:28
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duckling
Det faktum att det faktiskt finns folk som TS skrämmer mig...

Så länge jag vet att personen i fråga har mindre kuk/är sämre i sängen än mig skulle jag inte ha något emot att straffknulla min tjej efter att hon varit otrogen med någon mes typ. Sen ska hon skrika och be om förlåtelse och att hon enbart vill ha min kuk. Dock så kan det ju i praktiken vara lite svårare att utföra något sådant. Men lite roleplay funkar ju
Citera
2009-10-05, 21:30
Medlem
bingoberra86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Din flickvän vill knulla andra, hon spelar bara ointresserad för att inte du skall bli arg.

precis så, du måste gör klart att du tänder på d o att du inte kommmer bli sur!
att det inte kommer ändra eller förstöra erat förhållande!
Citera
2009-10-05, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bingoberra86
precis så, du måste gör klart att du tänder på d o att du inte kommmer bli sur!
att det inte kommer ändra eller förstöra erat förhållande!
jag vet att jag tänder på det, och tror också att hon gärna knullar andra, om hon får. tror att hon skulle bli kåt av att se mig njuta av att hon leker med någon annan. hur ska jag övertyga henne om att jag vill då?
Citera
2009-10-05, 21:56
Medlem
bingoberra86s avatar
Citat:
jag vet att jag tänder på det, och tror också att hon gärna knullar andra, om hon får. tror att hon skulle bli kåt av att se mig njuta av att hon leker med någon annan. hur ska jag övertyga henne om att jag vill då?

klart hon skulle vilja knulla med en annan kille men precis som jag sa så måste du övertyga henne om att hon inte bejvöer vara rädd för jag tror just att hon är rädd..

sen ska du vara försiktig oxå, hon kan få för sig att du inte tycker om henne eftersom du vill se någon anna knulla henne.. måste få henne o fatta att det bara är sex o inte har nåt med kärlek o göra..
Citera
2009-11-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svalle
Vem fan vill ha en trekant med en annan kille??
Jag vill absolut ha det, och vet att många andra män vill se sin kvinna njuta med andra män. Även att se mannen som knullar henne njuta, gör att man blir stolt över att hon är min. Samtidigt som det ger ett skönt pirr.
Citera
2009-11-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Din flickvän vill knulla andra, hon spelar bara ointresserad för att inte du skall bli arg.
Hur många här tror att detta stämmer? Jag hoppas det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in