2009-09-23, 21:58
Medlem
klybans avatar
Någon som testat beställa härifrån www.hotsauce.com?

Hur som helst så undrar jag om deras rub om någon kan vara extra trevlig och testa?

För mig ska det bli en del starka goda Blairs såser och deras kettel boiled habanero chips ska köpas 3 kartonger av
Dom är grymma
Citera
2009-09-24, 18:45
Medlem
klybans avatar
Nu blev en del post deletade, men min fråga kvarstå om någon testat någon av rubsen som finns på denna sida.
Och om då någon är testad och är god eller tom super god(stark är ett måste).

Nästa vecka om inte någon av mina med beställare segar sig, så ska jag berätta vad jag beställde.

Men en bra sida med väldigt många starka och goda heta såser(redan testat en del av dom).
Och helt klart billiga om man jämför med de sidor jag sett, jämfört med SE så är dom riktigt billiga.
Som Blairs så räcker det köpa 5 flaskor för att komma jämt med de SE priser som jag sett.
Chipsen jag tänkte köpa är det så stor skillnad på.

Men kom gärna med mer förslag på billiga sidor med främst hetasåser.
Citera
2009-09-24, 20:58
Moderator
rotadents avatar
Jag har den här hemma och den är jäkligt god faktiskt, men den är inte särskilt stark:
http://www.hotsauce.com/Tennessee-Wh...b-p/9018jd.htm

Jag har starka såser till istället om jag vill ha det riktigt starkt. Jag gillar verkligen whiskey-smaken. Jag köpte den på chilihouse.se.
Citera
2009-09-24, 22:20
Medlem
midnighttrains avatar
vissa sorter är ju apdyra. ska man bara ha en flaska så blir den ändå rätt så dyr med frakten. såg en svensk sida som sålde många olika chiliprodukter för inte så länge sedan.
Citera
2009-09-25, 10:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnighttrain
vissa sorter är ju apdyra. ska man bara ha en flaska så blir den ändå rätt så dyr med frakten. såg en svensk sida som sålde många olika chiliprodukter för inte så länge sedan.
Räcker att köpa 5 likvärdiga flaskor Blairs för att frakten redan där är uppäten.
Och så mycket vi beställer så kommer frakten vara av liten betydelse och det vi kommer tjäna emot vad det kostar här var rätt så stort.
Plus att vi får 10% på det vi köper, det blev jag lovad innan.
Sen har ju dom ett gediget sortiment, dock saknas lite märken.
Men det räcker och blir över för denna gång i alla fall.

Sen om du pratar om dom dyra som är riktigt dyra, så är det samlarobjekt.
Den dyraste enskilda flaskan dom har kostar $1250.
Och vad jag hört så ska dessa flaskor stiga i pris på marknaden rätt så kraftigt i dessa årgångs serier och special editions dom har.

Denna serie ser mycket intressant ut pga det höga chili innehållet(80%) Simply Chili Select Puree Gift Set, 6/5oz.

rotadent då ska jag testa den, låter intressent.
Ingen som testat Habanero Rub from Hell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in