Hall dr, precis skaffat mig den nya MBP 13" och r lite fundersam ver batterimtning. Ibland batteri"hlsan" 2:30h efter fulladdning, sen 5 min senare 4:13h o ibland upp mot 7h, knns som det pendlar vldigt kraftigt. Kan de va s innan batteriet r "inkrt"? Har kanske 3-4 laddningscykler p de nu. I vrigt verkar den reella batteritiden ligga runt 4h. Ngon som har liknande "problem"? Lst att bluetooth drar mkt krm s har det avstngt, de enda jag gr r att surfa och kra lite amsn.
Datorn rknar om batteritiden hela tiden, beroende p vad du gr fr du olika resultat. Dvs om datorn bara str p hller den i 7h, sitter du i photoshop och sdant gr batteritiden ner till 3-4 h.
S den faktiska batteritiden landar dr nnstans ja.. typ 4 h
Jo, nu har den sttt p o surfat/msn i 1,5h och den berknas nu ha dryga 4h kvar.s runt 5h fr surf d kanske. I vilket fall som helst mkt bttre n min macbook white som hller typ 2,5 timma efter drygt 2 rs anvndande.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!