2006-08-21, 17:08
Medlem
stubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkan
han masserade även småpojkar
tycker det va bra att den pedofil bögen fick sluta

Hahha, ah kanske det fast han hade sin charm han också! Kommer ihåg en gång när han gav sin lärarkolega en komplimang: "Schysta Biceps!"

Har fan aldrig varit med om nått värre!
Citera
2006-08-21, 17:25
Bannlyst
Glömde förtälja historien om när en idrottslärare kallade mig "idiot" för att jag inte ville vara med och hoppa hopprep utan istället gick och ställde mig utanför. Då blev jag minst sagt upprörd och drog upp historian om när han fick kicken från sin förra arbetsplats efter att han nallat på tjejer. Det kändes härligt.

Han har varit jävligt snäll sen dess.
Citera
2006-08-21, 17:30
Medlem
Konrad Haifas avatar
Vad är detta för tråd? Jag tror att det är nästan bara är skitsnack här.

Tur att ingen nämnt mig i alla fall....
Citera
2006-08-21, 18:16
Medlem
stubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Jag tror att det är nästan bara är skitsnack här.

jaså? vad är då ditt inlägg? går ju knappt att förstå vad du ens vill ha sagt...
Citera
2006-08-21, 18:17
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stubbe
jaså? vad är då ditt inlägg? går ju knappt att förstå vad du ens vill ha sagt...

Att det är många som överdriver, eller till och med ljuger, om sina upplevelser med idrottslärare.

Fattar du?
Citera
2006-08-21, 18:21
Medlem
Tommy_lifs avatar
Citat:

att han är idrottslärare kanske ?

aja, har haft normala idrottslärare förutom en som jag hade i 9an : / hon HATADE verkligen killar den jag har nu är fan min favoritlärare skönare person får man leta efter :P
Citera
2006-08-21, 18:22
Medlem
stubbes avatar
Citat:
Att det är många som överdriver, eller till och med ljuger, om sina upplevelser med idrottslärare.

Fattar du?

Som om det här skulle ha varit det sjukaste du sett på FB då eller? VAd är det som är så otroligt absurt att det itn eskulle kunna vara sanning?
Är det sen inte mycket möjligt att det är en viss typ av människor som söker sig till ett jobb som just idrottslärare? Man får vara nära unga söta flickor, elller om man nu tänder på, det spänstiga pojkar... Tror du inte att det är drömmen för just sånna människor som vi tagit upp i den här tråden?

Det tror i alla fall jag, men alla får ju tycka o tänka som de själva vill...
Citera
2006-08-21, 18:24
Medlem
stubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy_lif
att han är idrottslärare kanske ?

Om du nu hade ögon min käre Tommy, hade du kanske sett att jag citerade en specifik del av hans inlägg. En del som inte hade något som helst att göra med hans yrke...
Citera
2006-08-21, 18:25
Medlem
williebobs avatar
Citat:
Shit! det är fan sånt man inte tror finns! Hur fan kan man med liksom!? Typ om man vill ta med en brud hem. Vad säger man till henne liksom?

- Eh, gå tyst så att du inte väcker mamma...

Jag tror inte att man har några brudar om man bor hemma och är 40+.
Citera
2006-08-21, 18:44
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Som om det här skulle ha varit det sjukaste du sett på FB då eller? VAd är det som är så otroligt absurt att det itn eskulle kunna vara sanning?
Är det sen inte mycket möjligt att det är en viss typ av människor som söker sig till ett jobb som just idrottslärare? Man får vara nära unga söta flickor, elller om man nu tänder på, det spänstiga pojkar... Tror du inte att det är drömmen för just sånna människor som vi tagit upp i den här tråden?

Det tror i alla fall jag, men alla får ju tycka o tänka som de själva vill...

Har jag påstått att detta är det sjukaste jag sett på FB?

Däremot har jag gått i skola i tolv år, och arbetat som idrottslärare i fyra år, och jag har aldrig hört eller sett hur en manlig lärare befunnit sig i flickornas omklädningsrum med den beryktade glömda klockan. Detta verkar jag ganska ensam om här, där alla varit med om det, eller hört om det...

Dock finns det säkert många lärare på gymnasienivå som passar på att smörja sylen vid betygssnack, men det är en annan sak än att magistern Bosse pillar lite på barnrövar i gympahallen i valfri svensk skola.
Citera
2006-08-21, 18:56
Medlem
stubbes avatar
Citat:
Däremot har jag gått i skola i tolv år, och arbetat som idrottslärare i fyra år, och jag har aldrig hört eller sett hur en manlig lärare befunnit sig i flickornas omklädningsrum med den beryktade glömda klockan. Detta verkar jag ganska ensam om här, där alla varit med om det, eller hört om det...

Men du, vet du vad det roliga är!? jag har varit med om ett nästan för snarlikt fall!

På min förra skola låg pojkarnas respektive flickornasomklädningsrum vägg i vägg med en dörr emellan. Dörren var naturligtvis låst så ingen skulle få för sig att ta sig en "gratistitt". Men en dag när vår manliga lärare (återigen denne "peter"...) paserade genom vårt omklädningsrum stannade han upp och tyckte sig höra en massa ljud ifrån den feminina sidan av omklädningsrummet... Eftersom det var helt oacceptabelt med ett gäng halvnakna, skrikande flickor på 15 år, kände han sig tvungen till att låsa upp dörren och storma in i rummet!

Jag bara undrar vem fan som får för sig o göra en sån grej om inte en gympalärare?
Citera
2006-08-21, 18:59
Medlem
ojojoj, min gamla gymnastiklärare hette Mischa och var en invandrar polack skulle jag tro, Han hade alltid svettpölar under armarna på den söndertvättade, blekblå pikétröjan. Han kom in oanmäld i tjejernas omklädningsrum och en gång så gjorde han en rätt märklig sak. Han ställde sig framför en tjej i klassen och föll emot henne med utsträckta armar, som han sedan vek åt sidan så att de tog i väggen, hans ansikte var inte mer än några centimeter från hennes. Tjejerna började skrika och killarna kallade honom för snuskgubbe. Det ryktades även om att han hade tvingat en elev att springa naken runt skolan som straff..

Nummer två hade jag i högstadiet, han hette Miroslav har jag för mig.

Hur som helst hittade han på en massa konstiga övningar, bland annat skulle vi springa rakt in i en madrasserad vägg..det förstod jag aldrig nyttan med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in