Citat:
Ursprungligen postat av stubbe
Som om det här skulle ha varit det sjukaste du sett på FB då eller? VAd är det som är så otroligt absurt att det itn eskulle kunna vara sanning?
Är det sen inte mycket möjligt att det är en viss typ av människor som söker sig till ett jobb som just idrottslärare? Man får vara nära unga söta flickor, elller om man nu tänder på, det spänstiga pojkar... Tror du inte att det är drömmen för just sånna människor som vi tagit upp i den här tråden?
Det tror i alla fall jag, men alla får ju tycka o tänka som de själva vill...
Har jag påstått att detta är det sjukaste jag sett på FB?
Däremot har jag gått i skola i tolv år, och arbetat som idrottslärare i fyra år, och jag har aldrig hört eller sett hur en manlig lärare befunnit sig i flickornas omklädningsrum med den beryktade glömda klockan. Detta verkar jag ganska ensam om här, där alla varit med om det, eller hört om det...
Dock finns det säkert många lärare på gymnasienivå som passar på att smörja sylen vid betygssnack, men det är en annan sak än att magistern Bosse pillar lite på barnrövar i gympahallen i valfri svensk skola.