Vad spelar det för roll när eller var han blev gripen.?
Det spelar roll för det sägs ju att det hittades pengar hemma hos honom, om de grep honom typ några timmar efter rånet så kan jag förstå att han kanske inte hann flytta degen. Men om det var typ någon dag efter som han blev gripen så har han ju varit helt otroligt klumpig.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-12-09 kl. 13:28.
Det spelar roll för det sägs ju att det hittades pengar hemma hos honom, om de grep honom typ några timmar efter rånet så kan jag förstå att han kanske inte hann flytta degen. Men om det var typ någon dag efter som han blev gripen så har han ju varit helt otroligt klumpig.
Ja det är ju klantigt, påminner mig lite om värderånet i Danmark när ett par av killarna satt och flashade med pengarna i hotellobbyn. Snacka om att inte kunna hålla sig .
Var förbi södertörns tingsrätt idag och det skulle hållits en förhandling 13.45 som dock var inställd. Följande namn stod på tavlan:
Eriksson
Zivkovic
Akdag
Bojovic
Barzani
Lobos Lopez
Charro
Alic
Axelsson
Broman
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!