2009-10-13, 08:52
Medlem
ftpws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Ännu en obegriplig text från AnnaPenelope, som tror att hon har ihop det med MS.

Finns det ingen som har relevant information längre? Är det bara fåntrattar som AnnaPenelope och Utredaren som är intresserade av rånet?

(Den som söker på deras inläggshistorik skall finna.)

????? Varför spårar det ur nu igen.? Tillbaks till T istället
Citera
2009-10-13, 09:22
Medlem
ftpws avatar
Ja dom har ju inte fixat till säkerheten på något sätt på G4.!

http://www.g4s.com/sve/se/se-harfinn...nnsvi-cash.htm
Senast redigerad av ftpw 2009-10-13 kl. 09:41.
Citera
2009-10-13, 15:12
Medlem
Citat:
Ännu en obegriplig text från AnnaPenelope, som tror att hon har ihop det med MS.

Finns det ingen som har relevant information längre? Är det bara fåntrattar som AnnaPenelope och Utredaren som är intresserade av rånet?

Finns många intresserade.
Men fn ett litet död läge.
JAG är intresserad av utvecklingen
Citera
2009-10-13, 15:29
Medlem
uffeks avatar
Helikopterpiloten kräver ny häktningsförhandling

http://www.dn.se/sthlm/helikopterran...ersky-1.973357
Citera
2009-10-13, 16:16
Medlem
hurvardetnus avatar
Undrar om de är huvudmännen på spåren?

De som utförde är nog bara anlitade med en viss betalning.

Tror ni de häktade har pratat något?
Citera
2009-10-13, 16:50
Medlem
Citat:

Herre gud ..kommer från rätt pajas som tror kan Dominera tråden utan intelligens och piska.

1.” som tror att hon har ihop det med MS.”
Beskriver vad vilken klen begåvning som finns bakom texten … kan det inte komma in lite kunniga skribenter?*gäsp*
Det handlar om allmänbildning Apologeten då kriminalitet finns mitt i samhället och är historia och folk med vett känner till att Milan S är en mycket hängiven familje-man.Sitter jag och limmar på Milan betyder det lika mycket knulla som att limma på kungen – begriper du , pajas?
Media antyder att det finns en koppling mellan rånet och Milan således tillhör Milan tråden – punkt slut!

2. Du har INTE bidragit med någon tes gällande rånarnas försening som exponerats ut i media. Det har trollats bort av din oförmåga se det väsentliga i olika sammanhang, kan inte styra upp trådens diskussion till en högre nivå …Jag förstår att det är svårt klättra upp från botten till toppen utan piska och intelligens.

3. Du har inte bidragit med något uttalande gällande polisens meddelade beträffande deras konflikt som aldrig existerat hur det påverkat rånarna,varför?
Låt oss se vad har DU diskuterat istället?

4.Det jag skrev i tråden från start handlade om PENGAR tvätt!.
Begrep från början att pengarna skulle vara borta …det handlar om timmar och rånet var planerat flera månader med en rigorös organisation/ledning.
Polisen går ut i media och berättar att dem tror att pengarna är borta kommer inte få fast alla inblandade.
Vad har du bidragit med fåntratt som går hand i hand med polisen utredning?
Tycker du att mina inlägg haft låg standard håll upp en spegel framför dig själv spegla ditt inre!

Tråden har haft sina brister och folk slutar skriva OCH läsa.
Det finns fortfarande olösta trådar som DU förbiser istället dikterar för andra vad dem skall tycka tänka och skriver och klagar på låg nivå utan gör något åt saken under flera veckor.
Vågar man ta risker tyder det på självförtroende då man bjuder på sig själv.Eller händelser omkring AE och uppdrag granskning.
Det är en diskussion kring ett brott ingen rättegång eller tråd som du kan utnyttja för egen vinning skull!
Har man kunskap inom området anar man från början hur det ska sluta ...håller med ftpw ...nu börjar det röra på sig , var väntat.

Du gräver inte >>total ointelligent har inte kollat killarna via pliktverket m.m – vet inte deras skolbetyg – klasskamrater ,vänner,AE flygtimmar , tillstånd för civilluftfart.Vad är han för snubbe på riktigt?
Finns ingen kopia på några handlingar i tråden inget kommer från dig som gör att man ska tycka att du bidrar MER än andra och du sitter tror att du kan smälla andra på fingrarna. Det berättar tydligt vilken pajas du är eftersom vi andra kan hämta info och avslöjar din oförmåga.

Berättar om och om igen för andra om deras brister och insatser men blundar för egna ,det tillför inget...snacka om varningsignal en riktig infektion att inte låta alla komma till tals i en diskussion!

Du är inte ens en halv ledare försök inte Dominera någon som du inte klarar av!För du hamnar i min favoritposition krypandes och på knä i lydnad, min tillfredsställelse - Förstått!

---------------
Hoppas fler skribenter kommer in i tråden och lyfter upp den igen så - ämnet kan leva vidare! Jag vet att "tänket" finns där...skulle vara ett jävligt roligt bollplank bättre än det här.
Citera
2009-10-13, 18:11
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaPenelope
Herre gud ..kommer från rätt pajas som tror kan Dominera tråden utan intelligens och piska...
massa annan text...

Tack AnnaPenelope för ännu ett klarsynt och lättgreppat inlägg...
Citera
2009-10-13, 21:41
Medlem
Rejss avatar
Borde kanske inte ta upp det men efter har läst i stort sett hela tråden som till stor del handlar om pajkastning så måste jag ändå få nämna det.

Den/dem som hela tiden snackat om att dörren fattas nämner som en av motiveringar att man inte ser HÖ framdörr på:

http://www.expressen.se/polopoly_fs/...3447786819.jpg

Men när det det diskuteras om att dörren fattas så är det HÖ bakdörr som tas upp som saknas, vilket syns väldigt tydligt på bilden ovanför.

Förlåt ni som har försökt att förklara typ 20ggr att det inte fattas någon dörr om jag sätter igång något igen...
Citera
2009-10-14, 00:37
Medlem
Citat:
Herre gud ..kommer från rätt pajas som tror kan Dominera tråden utan intelligens och piska.

1.” som tror att hon har ihop det med MS.”
Beskriver vad vilken klen begåvning som finns bakom texten … kan det inte komma in lite kunniga skribenter?*gäsp*
Det handlar om allmänbildning Apologeten då kriminalitet finns mitt i samhället och är historia och folk med vett känner till att Milan S är en mycket hängiven familje-man.Sitter jag och limmar på Milan betyder det lika mycket knulla som att limma på kungen – begriper du , pajas?
Media antyder att det finns en koppling mellan rånet och Milan således tillhör Milan tråden – punkt slut!

2. Du har INTE bidragit med någon tes gällande rånarnas försening som exponerats ut i media. Det har trollats bort av din oförmåga se det väsentliga i olika sammanhang, kan inte styra upp trådens diskussion till en högre nivå …Jag förstår att det är svårt klättra upp från botten till toppen utan piska och intelligens.

3. Du har inte bidragit med något uttalande gällande polisens meddelade beträffande deras konflikt som aldrig existerat hur det påverkat rånarna,varför?
Låt oss se vad har DU diskuterat istället?

4.Det jag skrev i tråden från start handlade om PENGAR tvätt!.
Begrep från början att pengarna skulle vara borta …det handlar om timmar och rånet var planerat flera månader med en rigorös organisation/ledning.
Polisen går ut i media och berättar att dem tror att pengarna är borta kommer inte få fast alla inblandade.
Vad har du bidragit med fåntratt som går hand i hand med polisen utredning?
Tycker du att mina inlägg haft låg standard håll upp en spegel framför dig själv spegla ditt inre!

Tråden har haft sina brister och folk slutar skriva OCH läsa.
Det finns fortfarande olösta trådar som DU förbiser istället dikterar för andra vad dem skall tycka tänka och skriver och klagar på låg nivå utan gör något åt saken under flera veckor.
Vågar man ta risker tyder det på självförtroende då man bjuder på sig själv.Eller händelser omkring AE och uppdrag granskning.
Det är en diskussion kring ett brott ingen rättegång eller tråd som du kan utnyttja för egen vinning skull!
Har man kunskap inom området anar man från början hur det ska sluta ...håller med ftpw ...nu börjar det röra på sig , var väntat.

Du gräver inte >>total ointelligent har inte kollat killarna via pliktverket m.m – vet inte deras skolbetyg – klasskamrater ,vänner,AE flygtimmar , tillstånd för civilluftfart.Vad är han för snubbe på riktigt?
Finns ingen kopia på några handlingar i tråden inget kommer från dig som gör att man ska tycka att du bidrar MER än andra och du sitter tror att du kan smälla andra på fingrarna. Det berättar tydligt vilken pajas du är eftersom vi andra kan hämta info och avslöjar din oförmåga.

Berättar om och om igen för andra om deras brister och insatser men blundar för egna ,det tillför inget...snacka om varningsignal en riktig infektion att inte låta alla komma till tals i en diskussion!

Du är inte ens en halv ledare försök inte Dominera någon som du inte klarar av!För du hamnar i min favoritposition krypandes och på knä i lydnad, min tillfredsställelse - Förstått!

---------------
Hoppas fler skribenter kommer in i tråden och lyfter upp den igen så - ämnet kan leva vidare! Jag vet att "tänket" finns där...skulle vara ett jävligt roligt bollplank bättre än det här.
Har du aldrig funderat på att ta en kurs i SVENSKA för invandrare?
Du har ju mycket att säga, men ingen begriper ju vad du vill säga, och det skulle nog hjälpa om du lyfter upp tråden på ett högre plan.
Dessutom- skrik inte så mycket, det hjälper oss andra inte heller att förstå vad du menar.
Citera
2009-10-14, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftpw
Jo så sant som det är sagt.!! Dessa häktningar håller inte i längden och det är uträknat innan brottet är utfört.! Apropå bilderna från Myttinge det kan ju inte vara så att de som varit där inte vart maskerade.?!
Prince of Thieves gänget ska vara exhibitionister det är en förtjusande tanke!
De är idrottare och killar med militärbakgrund och har en djävulsk disciplin och egenskaper.De kände till vid planering att det fanns bevaknings kameror utan stänga av dem.
Glöm inte bort >>den serbiska säkerhetstjänsten>> golaren som serverade uppgifter på det.
Det ger Flyktvägar och idag saknar polis pengar och rånare.

INNAN rån skulle polisen haft koll på rånare bevakat värdedepåer.Polisens helikoptrar flyttats från Myttinge.Men inget hände.
Polis blev kanske fel info beträffande tiden från serbiska säkerhetstjänsten, beror nog på >> serbiska"golaren"
Syftet med skapa förvirring och avleda polis känner rånare till.
Inget är en slump>>planering.

Dessa häktningar får väl åklagare,domstol bevisa.
Vad har polisen egentligen, VEM har gav dem till polisen?
Finns risk att de undanröjer bevis eller försvårar utredning…. eventuellt indirekt medverkat till brott...men är inga huvudaktörer.

Men huvudsaken är pengarna för rånarna ,har de en bra planering är fallgroparna små.
Citera
2009-10-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatjana
Har du aldrig funderat på att ta en kurs i SVENSKA för invandrare?
Du har ju mycket att säga, men ingen begriper ju vad du vill säga, och det skulle nog hjälpa om du lyfter upp tråden på ett högre plan.
Dessutom- skrik inte så mycket, det hjälper oss andra inte heller att förstå vad du menar.
Mytomanen kärring som härjar i alla trådar *suck*
Citera
2009-10-14, 01:46
Medlem
SaraOlles avatar
Citat:
Mytomanen kärring som härjar i alla trådar *suck*
??????????????? Suck.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera