2009-09-22, 21:50
Medlem
Hej!

Har som titeln föreslår problem med att hitta equalizern till mitt ljudkort SB X-Fi Xtreme. Efter mycket googlande och problemsökning så har jag kommit fram till att programmet som GraphicEqualizern ligger i kan enligt de flesta endast finnas på CD-skivan som medföljde vid köpet av ljudkortet och ja, ni gissade rätt i att jag inte längre har den kvar, vilket leder oss till mitt problem.

Är det någon som har drivrutinerna från den här CD-skivan på datorn eller eventuellt vet var jag kan ladda ner en sådan?

Ifall drivrutinen inte kan återfinnas någonstans är jag tacksam för alla svar som på ett sätt eller annat kan hjälpa mig med en fungerande equalizer.

Om det är till någon hjälp kan jag nämna att ljudet skall användas till musik/filmljud i huvudsak.

Tack
Citera
2009-09-22, 21:53
Medlem
http://support.creative.com/download...rType=1#type_1

Borde vara dem?

Googlade din rubrik och la på ordet "drivers" sen tog jag översta på google (:
Busenkelt!
Citera
2009-09-22, 21:58
Medlem
Glömde givetvis att lägga till det viktigaste, använder för närvarande Windows XP. Har nämligen provat precis den där drivrutinen men givetvis fungerar inte Windows 7/Vista drivrutiner till Windows XP.

Jag lär fixa Windows 7/Vista inom en snar framtid då jag ändå har en mängd överflödigt RAM, men för stunden kvarstår mitt problem.

Tack för hjälpen iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in