• 2
  • 3
2009-12-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Haha, hamburgaren kan fan inte se ut sådär efter tillagning, ser ju god ut på bilden

Den ser inte ut så nej. Men inte fy skam endå, käkade den ute i skogen efter tre dagar och mycket fysisk aktivitet. Skulle bara värmt den lite mer.

Men, den går absolut inte att äta hemma i vardagsrummet.
Citera
2009-12-17, 00:09
Medlem
en till som har testat: http://www.fastfoodlovers.com/2008/1...t-in-life.html
Citera
2009-12-17, 00:18
Medlem
onlajns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafo
en till som har testat: http://www.fastfoodlovers.com/2008/1...t-in-life.html

Vidrig produkt, jävligt skön recension
Citera
2009-12-17, 18:40
Medlem
poojks avatar
Jag förstår inte hur man kan ha höga förväntningar på färdigburgare. Jag brukar köpa lidl´s på en svår söndag, dvs för bakis för mitt eget bästa. Det slinker ner men nått spektakulärt är det inte, gott ja men vad har man för förväntningar för något som bellar en selma som man får 2 av
Citera
2009-12-17, 18:46
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
Jag förstår inte hur man kan ha höga förväntningar på färdigburgare. Jag brukar köpa lidl´s på en svår söndag, dvs för bakis för mitt eget bästa. Det slinker ner men nått spektakulärt är det inte, gott ja men vad har man för förväntningar för något som bellar en selma som man får 2 av

Va fan, är man bakis så måste ju en pizza eller kebabrulle fungera mycket bättre än en sunkig jävla färdigburgare.
Bara tanken på en infryst hamburgare uppvärmd i micron får mig att vilja spy floder.
Citera
2009-12-17, 19:01
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Va fan, är man bakis så måste ju en pizza eller kebabrulle fungera mycket bättre än en sunkig jävla färdigburgare.
Bara tanken på en infryst hamburgare uppvärmd i micron får mig att vilja spy floder.

Ja det gör det absolut, en fet jävla anka med potatismos och sås skulle funka bättre i min värld. Men nu är lidls burgare inte frysta och nej det är inte det optimala men det funkar för 20 pickadoller.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in